150 مورد خون بندناف نوزادان در استان سمنان ذخیره سازی شد

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، حسن رهایی افزود: آخرین دستاورد های پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی استان سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان سمنان ارائه شد.

150 مورد خون بندناف نوزادان در استان سمنان ذخیره سازی شد

وی ادامه داد: طرح های پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی استان سمنان در بخش های علوم انسانی، اجتماعی، فنی و مهندسی، مراکز خدمات تخصصی آزمایشگاهی، گروه پژوهشی برنامه ریزی و گردشگری کویر و خاتمه نامه های دانشجویی در این نمایشگاه ارائه می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از انعقاد 16 تفاهم نامه پژوهشی با ادارات و سازمان ها در سال 1393 خبر داد و گفت: در سالجاری نیز 7 طرح پژوهشی در حال اجرا است.

رهایی جمع آوری و ذخیره سازی بالغ بر 150 مورد خون بندناف نوزادان استان سمنان در بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی، اجرای طرح کنترل کیفی عملیات اجرایی خط انتقال آب گرمسار به ایوانکی، انجام طرح بررسی نقش الیاف در بهبود خواص مکانیکی و فیزیکی صفحات گچی، انعقاد بالغ بر 30 قرارداد همکاری پژوهشی و تحقیقاتی در بخش آزمایشگاه مصالح ساختمانی و مواد معدنی همکار اداره استاندارد استان سمنان و... را از مهمترین پروژه ها و فعالیت های پژوهشی در سالجاری بیان نمود.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان سمنان تا 17 آذر ماه به مدت چهار روز در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان دایر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 167

به "150 مورد خون بندناف نوزادان در استان سمنان ذخیره سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "150 مورد خون بندناف نوزادان در استان سمنان ذخیره سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید