3 ستاره استقلال ملاقات با سپاهان را از دست دادند

به گزارش تور انگلیس، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال، پنج شنبه، ساعت 16:30 در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف هم می روند.

3 ستاره استقلال ملاقات با سپاهان را از دست دادند

استقلال در این بازی، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و با وجود این مصدومیت، به نظر می رسد ساپینتو در تقابل تیمش با سپاهان، از زوج سیلوا - یزدانی در خط دفاع استفاده کند.

ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند، بازیکنانی هستند که با تیم تمرین می نمایند و شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا نموده اند، اما به نظر می رسد که کادر فنی قرار نیست روی آن ها ریسک کند و تا زمانی که این بازیکنان به آمادگی کامل نرسند، به میدان نخواهند رفت.

بعلاوه روزبه چشمی، با دریافت کارت زرد در بازی مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر، 4 کارته شد و بازی هفته بعد تیمش را در رقابت های لیگ برتر از دست داد. این بازیکن، پیش از این در ملاقات های نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت نموده بود.

استقلالی ها به دلیل برودت هوا و بارش برف روز گذشته نتوانستند در کمپ حجازی تمرین نمایند و در سالن فوتسال، تمرینات خود را پیگیری کردند، اما امروز (دوشنبه) شرایط کمپ حجازی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است و بازیکنان می توانند کار خود را در این زمین پیش ببرند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1543

به "3 ستاره استقلال ملاقات با سپاهان را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 ستاره استقلال ملاقات با سپاهان را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید