شروع دوره های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی در لرستان

به گزارش تور انگلیس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی در استان اطلاع داد.

شروع دوره های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی در لرستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی امروز سه شنبه 27 خردادماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، حفاظتی و نیز رعایت حداکثری فاصله گذاری اجتماعی، دوره های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی در شهرستان های خرم آباد و چگنی شروع شده است.

او با اشاره به اینکه این آموزش ها در یک دوره سه ماهه در ایام تابستان برگزار خواهد شد، اضافه نمود: این دوره ها در شهرستان خرم آباد شامل رشته های حکاکی روی چرم، ماشته بافی، زره بافی، سرمه دوزی و مینا کاری و در شهرستان چگنی شامل رشته های گلیم بافی و خوس بافی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان توضیح داد: دوره های آموزشی صنایع دستی در استان با هدف ایجاد حرفه آموزی و مهارت فنی به منظور فراوری و اشتغال مولد و دیرپا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال برگزار خواهد شد.

او گفت: تمامی کلاس های آموزشی دوره های کوتاه مدت صنایع دستی که توسط این اداره کل برگزار می گردد، رایگان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 418

به "شروع دوره های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوره های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید