آماده تحویل تیم فوتبال تراکتور هستیم

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه تراکتور، در این بیانیه آمده است:

آماده تحویل تیم فوتبال تراکتور هستیم

طی روزهای اخیر بار دیگر موضوع تحویل باشگاه تراکتور بر سر زبان ها افتاده که به باور ما امر جدیدی نیست. تیم داری بخش خصوصی در شرایط مالی فعلی کشور با مسائل بسیاری روبرو بوده که پیش تر اعلام شده است.

علی ای حال هلدینگ دریک به عنوان مالک باشگاه تراکتور، پیش از آغاز فصل به صورت کتبی و رسمی، آمادگی خود را برای تحویل باشگاه به هیأت فوتبال و مسؤولان مربوطه اعلام نموده بود و آقایان در آن مقطع وعده در اختیار گرفتن تیم طی 10 روز را داده بودند (پس از بازگشت تیم از قطر) و بعد از آن اقدام خاصی از سوی آنها صورت نگرفته است.

علی رغم خلف وعده مسؤولان، به احترام طرفداران و حفظ آرامش آنان، اقدامات لازم برای آماده سازی تیم و باز کردن پنجره جابجایی را انجام داده و تیم با کادرفنی کامل مسابقات را پیگیری می نماید. با این وجود ما همچنان روی حرف خود بوده و آماده تحویل تیم به هیأت فوتبال هستیم و معترضین به شرایط موجود و درخواست کنندگان واگذاری تیم، باید مطالبات خود را از هیأت فوتبال و مسؤولان امر داشته باشند.

تاکید می گردد که هیأت مدیره و مدیریت باشگاه تا زمان تحقق وعده مسؤولین فوتبال استان، کما فی سابق با تمامی توان اقدامات لازم برای باز کردن پنجره جابجایی و تقویت تیم در نیم فصل را پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1333

به "آماده تحویل تیم فوتبال تراکتور هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده تحویل تیم فوتبال تراکتور هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید