آمریکا بالاترین افزایش نرخ قتل در تاریخ معاصرش را ثبت کرد

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، طبق گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا، ایالات متحده به تازگی بالاترین افزایش اندازه قتل و کشتار را در تاریخ معاصرش ثبت نموده است.

آمریکا بالاترین افزایش نرخ قتل در تاریخ معاصرش را ثبت کرد

داده های مرکز ملی آمار سلامت آمریکا که امروز چهارشنبه منتشر شده است، نشان می دهد مقدار قتل در ایالات متحد بین سالهای 2019 تا 2020 در حدود 30 درصد افزایش یافته است. این بالاترین افزایش ثبت شده در تاریخ مدرن این کشور محسوب می گردد و به وسیله داده های بهداشت عمومی، افزایش را در قتل هایی که تا به امروز تنها به وسیله آمار جنایی شناسایی می شد، تایید می نماید.

رابرت اندرسون رئیس بخش آمار مرگ و میر مرکز ملی آمار سلامت آمریکا در این باره گفت: این بالاترین مقدار افزایش طی صد سال اخیر است.

وی ادامه داد: تنها افزایش بیشتری که از زمان ثبت این داده ها اتفاق افتاده است مربوط به سالهای 1904 تا 1905 است و این افزایش به احتمال زیاد، حداقل تا حدی، در نتیجه گزارش بهتر بوده است. ما استان هایی را به منطقه های که به اسم نواحی ثبت مرگ مطرح می کنیم، اضافه نموده ایم، بنابراین در طول زمان مرگ و میر را در منطقه ها بیشتری محاسبه نموده ایم. ما تا سال 1933 همه استان ها را گزارش نمی کردیم.

طبق گزارش مرکز ملی آمار سلامت آمریکا، آمار قتل در ایالات متحده از 6 قتل در هر 100 هزار نفر در سال 2019 به 7.8 قتل در هر 100 هزار نفر در سال 2020 افزایش یافته است.

اندرسون در ادامه اضافه کرد که این آمار نشان می دهد که ما مطمئناً در مسیری اشتباه حرکت می کنیم.

افزایش آمار قتل و کشتار در آمریکا در حالی خبرساز شده است که روزانه خبرهای متعددی از تیراندازی با سلاح گرم و کشتار در استان های مختلف این کشور در صدر اخبار رسانه ها منتشر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1179

به "آمریکا بالاترین افزایش نرخ قتل در تاریخ معاصرش را ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا بالاترین افزایش نرخ قتل در تاریخ معاصرش را ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید