آموزش مهارت زندگی با قصه گویی در رادیو

به گزارش تور انگلیس، خبرگزاری خبرنگاران- رادیو سلامت هر شب ساعت 21 و 10 در قالب برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ برای بچه ها قصه گویی می نماید تا آموزش مهارت های زندگی در قالب قصه به بچه ها ارائه گردد.

آموزش مهارت زندگی با قصه گویی در رادیو

به گزارش خبرنگاران، نازیلا نظمی، تهیه نماینده برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ در این باره شرح داد: این برنامه از تولیدات گروه خانواده رادیو سلامت است که هر شب به مدت 15 دقیقه ساعت 21 و 10 دقیقه روانه آنتن می گردد که ویژه گروه خردسالان است. برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ روز پنجشنبه 27 آبان در قالب داستان مسابقه خرگوش به این موضوع می پردازیم که همواره نباید مسابقه داد.

گوینده و راوی برنامه فرشته قربانی است و بازیگران مریم قربانی، سارا عرب پوریان و حمیدرضا اللهیاری است که در بخش قصه نقش آفرینی می نمایند. در این برنامه سیبک نماینده قشر خردسال است و هر بار برایش ماجراهایی پیش می آید و مادربزرگ کوشش می نماید او را مطلع کند تا راه و رسم زندگی را یاد بگیرد. در این برنامه زمینه سازی می کنیم تا بچه ها مهارت های زندگی را یاد بگیرند و در قالب داستان و نمایش این اتفاق رخ می دهد.

برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ تا قبل از آنکه درگیر ویروس کرونا گردد، هر شب میزبان یک خردسال بود و بعد از کرونا خردسالان به صورت تلفنی در برنامه حضور دارند. آنها در طول برنامه باید حدس بزنند که سیبک در مواجهه با اتفاقات چطور عمل می نماید. در این برنامه به غیر از قصه گویی کتاب های مناسب قصه معرفی می گردد تا والدین کتاب های معرفی شده برای بچه ها را آماده نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1249

به "آموزش مهارت زندگی با قصه گویی در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مهارت زندگی با قصه گویی در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید