استراماچونی: در ایران فقط برای استقلال کار می کنم، آزمون توانایی بازی در سری آ را دارد

به گزارش تور انگلیس، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: از چند تیم باشگاهی ایرانی پینشهادات مالی بسیار خوبی دریافت کرده ام، اما اگر قرار باشد در ایران حضور پیدا کنم، فقط برای استقلال کار خواهم کرد.

استراماچونی: در ایران فقط برای استقلال کار می کنم، آزمون توانایی بازی در سری آ را دارد

به گزارش ، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در لایو اینستاگرام خود با دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی صحبت هایی را انجام داد. او درباره شرایط همکاری در تیم های باشگاهی ایران گفت: من از چند تیم باشگاهی ایرانی پینشهادات مالی بسیار خوبی دریافت کرده ام، اما اگر قرار باشد روزی در ایران حضور پیدا کنم فقط برای استقلال کار خواهم کرد و تیم اول و آخر من استقلال خواهد بود. امیدوارم استقلال جایگاه نخست جدول را که در زمان من به دست آورده بود را دوباره بتواند پس بگیرد تا به جایگاه واقعی خودش برسد.

او درباره شرایط استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای صعود به مرحله بعد از شانس بسیار خوبی برخوردار است و من تا آخر حامی این تیم خواهم بود و این موضوع اصلا گفتن ندارد.

استراماچونی همچنین درباره پیشنهاد تیم فوتبال ناپولی ایتالیا به سردار آزمون بیان داشت: تیم ملی فوتبال ایران چند سالی بود که در رنکینگ تیم های قاره آسیا جایگاه نخست را در اختیار داشت، اما چند ماهی می شود که این جایگاه را به ژاپنی ها تقدیم کرده است. به نظر من بازیکنان با استعداد و بزرگی که در تیم ملی ایران حضور دارند همگی در خارج از این کشور بازی می کنند و سردار آزمون هم از این قضیه مستثنی نیست. من معتقدم آزمون می تواند در سری آ ایتالیا بازی کند. تابستان گذشته سردار آزمون از طریق مدیر برنامه اش با من تماس گرفت و خواست درباره تیم های باشگاهی ایتالیا تحقیق کند و به نظر من این تماس ها همچنان می تواند ادامه دار باشد، چون آزمون یک مهاجم کاملا باهوش و مدرن است.

سرمربی سابق تیم اینتر در خصوص اینکه چه زمانی در فوتبال ایتالیا مربی گری می کند خاطر نشان کرد: کار در ایران یک ماجراجویی جدیدی را برای من به وجود آورد که بتوانم در تیم های آسیایی مربی گری کنم. هم اکنون در حال تحقیق و بررسی درباره تیم های ژاپنی و استرالیایی هستم و به نظر من تیم های آسیایی همگی تشنه فوتبال هستند. اولویت من حضور در ایتالیا خواهد بو، اما وقتی مقصد دیگری را انتخاب می کنم به این معنی است که تیم های مد نظر من هم انتخاب های دیگری دارند. من هنوز جوان هستم و نمی توانم مدت زیادی از فوتبال دور بمانم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 221

به "استراماچونی: در ایران فقط برای استقلال کار می کنم، آزمون توانایی بازی در سری آ را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: در ایران فقط برای استقلال کار می کنم، آزمون توانایی بازی در سری آ را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید