استفاده از بوئینگ های 777 ممنوع! خبرنگاران

به گزارش تور انگلیس، شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا از شرکت های هواپیمایی بین المللی خواست فعلا از بوئینگ های 777 خود استفاده نکنند.

استفاده از بوئینگ های 777 ممنوع! خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشا تودی، شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا از شرکت های هواپیمایی بین المللی خواست تا موقتا پرواز هواپیما های بوئینگ 777 خود را متوقف نمایند.

چند روز پیش یک بوئینگ 777 با موتور P&W4000 در آسمان دلور دچار سانحه شد و موتور این هواپیما منفجر شد. به همین خاطر سازمان هوانوردی فدرال آمریکا تصمیم گرفته تا تحقیقات بیشتری را درباره این حادثه و عملکرد P&W4000 انجام دهد، البته بوئینگ هم از این تصمیم حمایت نموده است.

دو شرکت هواپیمایی ژاپن ایرلاینز و آل نیپون ایرویز، هم پس از این حادثه تمام 32 فروند هواپیما های 777 خود را زمین گیر نموده اند. سازمان هوانوردی ژاپن نیز پرواز این هواپیما ها را ممنوع گفت.

در حادثه چند روز پیش انفجار موتور هواپیما باعث شده بود که قطعات آن به روی منازل شهری سقوط کند. البته در همان روز هم یک هواپیمای بوئینگ دیگر در هلند دچار سانحه شد و دقایقی پس از برخاستن قطعات فلزی آن از هواپیما جدا شده و روی زمین ریخت. این حادثه باعث شد تا دو نفر زخمی شوند و چندین خودرو و ساختمان آسیب ببینند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 878

به "استفاده از بوئینگ های 777 ممنوع! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از بوئینگ های 777 ممنوع! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید