اعضای بنیاد نخبگان از 8 ماه کسری خدمت بهره مند می شوند

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران/البرز رئیس بنیاد ملی نخبگان البرز گفت: بنیاد ملی نخبگان ذیل نهاد ریاست جمهوری و در قالب بنیادهای استانی فعالیت می نماید. البرز رتبه چهار کشوری را از لحاظ کمی در برخورداری از نخبگان دارد که جایگاه خوبی است.

اعضای بنیاد نخبگان از 8 ماه کسری خدمت بهره مند می شوند

به گزارش خبرنگاران، محمد نبیونی در مراسم تجلیل از دانشجویان مستعد نو ورود به دانشگاه که روز شنبه 21 اسفند در باشگاه میلاد کرج برگزار گردید، با بیان اینکه مجموع نخبگان استان در سه بخش مستعدین و نو ورودان، استعدادهای برتر و سرآمدان و پیشکسوتان تقسیم بندی شده اند، اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان البرز از وجود 25 نفر از سرآمدان علمی که متولد یا ساکن البرز هستند، برخوردار است که داری مقام های بین المللی هستند.

وی اضافه نمود: اعضای بنیاد نخبگان با کوشش و حمایت خانواده ها و آموزش ها وارد اجتماع نخبگانی شده اند. بعضی نیز به درخواست خود با آنالیز بنیاد به این جمع می پیوندند. امروز دانشجویان نو ورود مستعد کشور به انتخاب بنیاد ملی درجمع نخبگان استان و کشور قرار می گیرند و از این پس به عنوان عضو خانواده نخبگان مورد حمایت بنیاد قرار می گیرند.

نبیونی ادامه داد: اکنون زمینه حضور استفاده نو ورودان بنیاد ملی نخبگان از مزایای طرح شهید وزوایی در طول تحصیل فراهم است و امکانات اقتصادی مختلف در اختیارشان قرار می گیرد. کوتاه شدن سربازی برای مدت هشت ماه یا هدایای ازدواج و شرکت در کنفرانس های علمی داخلی و خارجی بخشی از مزایایی است که به نخبگان تعلق می گیرد.

به گفته وی طرح های مختلفی ازجمله طرح شهید احمدی روشن برای حضور نخبگان وجود دارد که در تسهیل ارتباط دانش با کار و کارآفرینی موثر است.

وی اضافه نمود: امروز اولین کارخانه نوآوری و صنایع خلاق در کشور در البرز افتتاح شد که امیدوارم زمینه ای برای حضور نخبگان از ابتدای تحصیل و تبدیل علم به ثروت را محقق کند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان البرز با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان البرز تنها نهاد اداری استان است که به بیش از 1200 نفر تنها با سه کارشناس خدمات ارائه می دهد، توضیح داد: این بنیاد نباید به نهادی اداری تبدیل گردد که نخبگان را در پیچ و خم های مرسوم اداری بیندازد. نخبگان به صورت مستقیم می توانند از خدمات استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1387

به "اعضای بنیاد نخبگان از 8 ماه کسری خدمت بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای بنیاد نخبگان از 8 ماه کسری خدمت بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید