اعلام حالت فوق العاده در نیویورک، تکزاس و فلوریدا به دلیل ویروس کرونا

به گزارش تور انگلیس، رئیس جمهور آمریکا در پی گسترش شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده، در سه ایالت نیویورک، تکزاس و فلوریدا اعلام حالت فوق العاده کرد.

اعلام حالت فوق العاده در نیویورک، تکزاس و فلوریدا به دلیل ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه به وقت تهران در سخنانی در ایالت های نیویورک، تکزاس و فلوریدا به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام حالت فوق العاده کرد.

دونالد ترامپ در ادامه گفت: هفته های سختی را در نیویورک به دلیل شیوع ویروس کرونا در پیش داریم و همه کوشش خود را برای یاری به نیویورک که اکنون در سخت ترین شرایط به سر می برد، به کار می گیریم.

رئیس جمهور آمریکا درباره طرح مالی کنگره برای نجات اقتصاد این کشور در مقابل کرونا گفت که دموکرات ها و جمهوری خواستار در آستانه تصویب این بسته حمایتی هستند.

دونالد ترامپ تاکید نمود که این بسته حمایتی به ارزش دو هزار میلیارد دلار با هدف عدم خسارت به کارگران در شرایط کنونی کشور به دلیل ویروس کرونا تهیه می گردد.

وی گفت که به محض تصویب طرح بسته حمایتی آمریکا در کنگره، آن را امضا خواهد نمود.

گسترش شیوع کرونا در دنیا باعث شده است تا فعالیت های مالی در آمریکا و سایر کشورها مختل گردد، لذا کنگره به دنبال تصویب بسته حمایتی برای نجات اقتصاد آمریکا در برابر کرونا است .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 237

به "اعلام حالت فوق العاده در نیویورک، تکزاس و فلوریدا به دلیل ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام حالت فوق العاده در نیویورک، تکزاس و فلوریدا به دلیل ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید