افزایش شبکه انرژی های پاک در منطقه 5

به گزارش تور انگلیس، 20 کیلووات تا سرانجام سال به شبکه انرژی های تجدید پذیر منطقه 5 اضافه خواهد شد تا از خورشید به عنوان پاک ترین و ارزان ترین انرژی، برق تولید شود.

افزایش شبکه انرژی های پاک در منطقه 5

به گزارش خبرنگاران، 50 کیلووات شبکه انرژی های پاک در منطقه 5 فعال است.

رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه 5 از اضافه شدن 20 کیلووات دیگر به شبکه های انرژی پاک منطقه 5 تا سرانجام سال خبر می دهد و می گوید: خوشبختانه منطقه 5 و به طورکلی غرب تهران پتانسیل بالایی برای بهره مندی از این نوع انرژی دارد. 30 کیلووات از نیروگاه خورشیدی پارک جنگلی کوهسار در سال 1396 به بهره برداری رسیده است و طی سال های گذشته نیز 20 کیلووات به شبکه انرژی های تجدید پذیر منطقه 5 اضافه شده است. امسال هم سعی داریم 20 کیلووات دیگر به این شبکه اضافه کنیم.

ساناز فتحی در این باره می افزاید: با توجه به ضرورت تأمین بخشی از انرژی مصرفی ساختمان های دولتی و اماکن عمومی از محل انرژی های تجدیدپذیر، افزایش این نیروگاه ها ضروری است. در حقیقت پنل های خورشیدی با محیط زیست سازگار است و با جایگزینی آن می توان از هدررفت سوخت و آب برای تولید برق و تخریب منابع جلوگیری کرد. پنل خورشیدی طول عمر بلندی دارد و در شرایط نگهداری مناسب تا 25 سال و حتی بیشتر قابل استفاده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1500

به "افزایش شبکه انرژی های پاک در منطقه 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شبکه انرژی های پاک در منطقه 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید