افزایش موارد ابتلا به کرونا در اروپا و برزیل زنگ خطری برای آمریکا است

به گزارش تور انگلیس، کارشناسان بهداشت و درمان بر این باورند که رشد متوالی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در اروپا و برزیل یک زنگ خطر و هشدار برای ایالات متحده به شمار می رود.

افزایش موارد ابتلا به کرونا در اروپا و برزیل زنگ خطری برای آمریکا است

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در اروپا و برزیل به سرعت رو به افزایش است، کارشناسان بهداشت و درمان نسبت به خطر افزایش مجدد فرایند ابتلا به این ویروس در آمریکا طی هفته ها و ماه های آینده هشدار می دهند.

بر اساس این گزارش، تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا طی هفته گذشته به طور متوسط به 54740 نفر در روز رسید که نسبت به ژانویه با افت چشمگیری روبرو شده است، یعنی زمانی که موارد جدید ابتلا 5 برابر بیشتر بود.

ولی افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در اروپا و برزیل موجب کاهش امیدواری ها نسبت به مهار این ویروس در ایالات متحده شده است.

کارشناسان بهداشت و درمان با نگرانی تحولات اروپا و برزیل را دنبال می نمایند. کشورهای اروپایی هم اکنون ابتلای 242 نفر در هر یک میلیون را گزارش داده اند که این رقم 50 درصد بیشتر از آمریکا است.

تحقیقات نشان می دهد گونه جدید ویروس کرونا در بین جوانان و بچه ها سرعت شیوع بیشتری دارد.

شرایط در برزیل نیز به شدت بحرانی است. در این کشور روزانه بیش از 2 هزار نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می دهند و ظرفیت بسیاری از بیمارستان های برزیل برای پذیرش بیماران کرونایی پر شده است.

این در حالی است که رئیس جمهور پوپولیست برزیل سعی دارد هر روز شرایط بحرانی این کشور در تقابل با ویروس کرونا را کم اهمیت جلوه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 859

به "افزایش موارد ابتلا به کرونا در اروپا و برزیل زنگ خطری برای آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش موارد ابتلا به کرونا در اروپا و برزیل زنگ خطری برای آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید