امکان انجام خریدهای درون برنامه ای به واتساپ می آید

به گزارش تور انگلیس، خبرگزاری خبرنگاران- شرکت فیسبوک قصد دارد به زودی ویژگی خرید مستقیم از طریق واتساپ را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

امکان انجام خریدهای درون برنامه ای به واتساپ می آید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شرکت فیسبوک تمایل دارد کاربران بیشتری از طریق نرم افزار واتساپ اقدام به خرید محصولات بزنند. از این رو طی بروزرسانی جدید اجرا شده، شرکت فیسبوک گفت که قصد دارد ویژگی خرید درون برنامه ای واتساپ را توسعه دهد تا کاربران راه های بیشتری برای صورت دادن خریدهای خود داشته باشند.

بیانیه شرکت فیسبوک از اطلاعات دقیقی برخوردار نیست اما این مجموعه با انتشار ویدئویی سعی کرده تا نحوه عملکرد خرید های درون برنامه ای را به کاربران نشان دهد. کاربران برای صورت دادن خرید های خود باید به یک کسب و کار پیام دهند و کالای مورد نظر را انتخاب کنند تا حساب کاربری کسب و کار لینک خرید را برای آن ها بفرستد.

خریدار با دریافت لینک کالا را به سبد خرید خود اضافه می کند و به این طریق مراحل خرید اینترنتی تکمیل می شود. برنامه واتساپ پیش از این نیز از قابلیت کاتالوگ برخوردار بود اما این ویژگی حالا به مرحله بسیاری جدیدتری رسیده است.

تلاش فیسبوک برای توسعه خریدهای درون برنامه ای

ابرقدرت شبکه های اجتماعی، فیسبوک، طی مدت گذشته سعی داشته با انتشار بروزرسانی های جدید قابلیت خرید درون برنامه ای را در نرم افزارهای خود توسعه دهد. این شرکت همچنین اخیرا ویژگی Facebook Shops را در اختیار کاربران قرار داده که به کسب و کارها اجازه می دهد کاتالوگ های متفاوت از محصولات خود را ساخته و در فیسبوک و اینستاگرام منتشر کنند.

با توجه به بروزرسانی های برنامه های دیگر شرکت فیسبوک به نظر منطقی می آید که واتساپ نیز از ویژگی های خرید درون برنامه ای برخوردار شود. گفتنی است؛ تراکنش های اجرا شده در این برنامه توسط Facebook Pay انجام می شوند که پیش از این در برزیل مورد آزمایش قرار گرفته شده بود.

با وجود مشکلاتی که فیسبوک در برنامه خدمات بانکی خود داشت اما این مجموعه اطلاع داده که قصد دارد سرویس Facebook Pay را برای تمامی کشورهای تحت پوشش خود منتشر کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 629

به "امکان انجام خریدهای درون برنامه ای به واتساپ می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان انجام خریدهای درون برنامه ای به واتساپ می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید