اهمیت شماره رند

به گزارش تور انگلیس، شماره های رند و تاثیر آن در کسب و کار

شماره های رند برای دارندگان آنها جذابیت بسیاری دارند، از شماره شناسنامه گرفته تا شماره پلاک رند. رند بودن اعداد تا جایی پیش میرود که بعضی کوشش می نمایند تا با مداخله در تاریخ زایمان، فرزندشان را در تاریخ مثلا 04/04/1400 به جهان بیاورند.

اهمیت شماره رند

معرفی شماره رند

مجموعه ای از اعداد که در کنارهم به علت داشتن روابط عددی بین یکدیگر، یا موسیقی لفظی و یا روان بودن به یاری بیان راحت، باعث تثبیت در حافظه بصورت ناخودآگاه میگردد. زمانی که شما این مجموعه اعداد را برای فردی ناآشنا بیان میکنید، هر چه بصورت ناخودآگاه سریعتر و راحتتر در خاطرش بماند مرغوبیت رند بودن آن عدد بیشتر است.

خرید سیم کارت رند علاوه بر سلیقه و جذابیت، موضوعی برای لوکس نشان دادن تجارت محسوب می گردد. فرض کنید شما با خط رند تلفن ثابت و یا سیم کارت رند، کسب و کار خود را تبلیغ میکیند، بلاشک هر فرد متقاضی در اولین برخورد با تبلیغ شما، شماره تماس مندرج در تبلیغ درخاطرش حک خواهد شد.

رند بودن شماره تلفن (سیم کارت رند) استفاده شده در تبلیغات آنقدر اهمیت بالایی دارد که در بخش خرید و فروش خطوط رند بعضی خطوط را به علت مرغوبیت بالای رند با عنوان رند بیلبردی می شناسند.

شماره های رند به بخش های زیادی تقسیم میشوند، چند نمونه آنها به عنوان مثال

رند تکراری: در عدد مورد نظر یک یا دو عدد پشت سر هم تکرار شوند.

رند هزاری یا رند ده دهی: این نوع رند به علت آوای ساده و روان خیلی راحت در حافظه حک میشوند، در این نوع رند در عدد مورد نظر اعداد مظرب 1000 و یا 10 تکرار می شوند.

رند ترتیبی: در این نوع رند اعداد با هم بصورت یک دنباله ارتباط دارند.

رنده آینه ای: در این نوع رند اعداد بصورت قرینه یکدیگر قرار میگیرند.

از انواع دیگر رند میتوان به رند پله ای از اول، رند پله ای از آخر، رند سه پله، رند ترازویی، رند تاریخ تولدی و ... اشاره کرد.

نحوه فروش سیم کارت های رند چگونه است؟

فروش سیم کارت های رند پیشینه عمیقی دارند. لازم به ذکر است که در سال های اخیر خبری از مزایده های پرشورو شوغ قبل نیست ولی از سال 1385 این مزایده ها بصورت منظم در هر سال برگزار میشد، بصورتی که در هر دوره بین یک هزار تا دو هزار سیم کارت رند بفروش میرسید. بدیهی است رند ترین سیم کارت ها در مزایده های اولیه بفروش رسیدند.

در حال حاضر افرادی نیز در بازار فعالیت دارند که بصورت تخصصی به خرید و فروش سیم کارت اقدام مینمایند، از اینرو متقاضیان سیم کارت رند التزامی به حضور در این مزایده ها که از سوی تمامی اپراتورها همیشه برگزار میشوند نداشته و میتوانند با مراجه به این افراد سیم کارت مورد پسند خود را با قیمت های گوناگو خرید نمایند.

در این میان به جهت پیشگیری از مسائل احتمالی، پیشنهاد میگردد که صرفا از افراد واجد شرایط و ترجیها امور مشترکین (به عنوان مثال: امور مشترکین جم jamsimkart.com) که از اعتبار و وجاهت کاملا قانونی برخوردار هستند برای انجام معاملات خرید و فروش سیم کارت استفاده نمایید.

منبع: فرارو
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1381

به "اهمیت شماره رند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت شماره رند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید