بازدید مجازی از برترین جاذبه های گردشگری دنیا

به گزارش تور انگلیس، در این مطلب از مکان های تماشای دنیا و برترین جاذبه های گردشگری دنیا برایتان گفته ایم از تماشای ترین نقاط دنیا که نفس شما را در سینه حبس می نماید. نقاط زیادی در دنیا هستند که علی رغم منظره ها زیبا و فوق العاده ای که دارند، ناشناخته مانده اند و گردشگران کمتری از آن بخش ها تماشا می نمایند. اگر قصد مسافرت دارید، احتیاج نیست حتما هزینه زیادی را بپردازید تا به شهرها و مکان های مشهور و شناخته شده بروید. می توانیدهزینه کمتری بپردازید و به جاهایی بروید که قطعا تماشای آن ها برای شما لذت بخش خواهد بود. در این مقاله سعی داریم شما را با این مکان های ناشناخته زیبا بیشتر آشنا کنیم.

بازدید مجازی از برترین جاذبه های گردشگری دنیا

کلیسای لاس لاخاس در کلمبیا

کلیسای لاس لاخاس که در نزدیکی شهر ایپیالس کلمبیا واقع شده، یکی از مکان های تماشای جهان و برترین جاذبه های جهانگردی جهان است. یک مکان فوق العاده تماشای و رویایی است که مشابه آن را در داستان های شاه و پریان خوانده اید. این کلیسا بر روی پلی معلق بر روی یک تنگه واقع شده است.

کلیسای سنت جان روحانی در مقدونیه

این کلیسا، یکی از تماشای ترین نقاط جهان است. برای تماشای کلیسای سنت جان روحانی باید به مقدونیه سفر کنید. این مکان زیبا در کنار دریاچه اوهرید در جنوب غربی مقدونیه واقع شده است.

دهکده پیرگی در یونان

یکی از تماشای ترین منطقه ها جهان است. یکی دیگر زیبایی های ناشناخته جهان، معماری خانه ها و کلیساهای دهکده پیرگی است. برای تماشای این معماری های بی نظیر باید به یونان سفر کنید.

آبشار استاباخ در سوئیس

این آبشار یکی از تماشای ترین نقاط جهان و برترین جاذبه های جهانگردی جهان است. وجود این آبشار در یک منطقه مسکونی، باعث دلچسب شدن هوا برای ساکنان آن بخش شده است. آبشار استاباخ یکی از مکان هایی است که حتما از تماشای آن لذت خواهید برد.

گریزلی ها و گرگ های دریایی کانادا

اگر از دوستداران حیوانات و علاقه مند به حیات وحش هستید، می توانید خرس گریزلی و گرگ دریایی را در نایت اینلت کانادا مشاهده نمایید. برای رفتن به این منطقه باید از قایق بهره ببرید . شاید به همین علت است که این منطقه جهانگرد کمی را به سمت خود جذب می نماید.

گودال آبی جیولا در یونان

آبی جیولا گودالی طبیعی پر از آب زلال می باشد. اگر به یونان سفر کردید حتما به آستریس رفته و تماشای این گودال زیبا را از دست ندهید.

غار آبی بیسفو در کرواسی

غار آبی بیسفو یک غاز طبیعی بسیار زیبا که درخشش نور خورشید در آن جلوه ای بی نظیر به آن بخشیده است. با یک قایق می توانید به دورن این غار رفته و از تماشای تصاویر فوق العاده آن لذت ببرید.

جاده اقیانوس اطلس در نروژ

به جرئت می توان جاده اقیانوس اطلس یکی از زیباترین جاده های جهانست که در نروژ واقع شده است. با عبور از این جاده و گذر از پل استورسیسوندت به شما احساس پرواز در آسمان را خواهد داد.

نوا اسکوشیا در کانادا

اگر از دوستداران و علاقه مندان به علم زمین شناسی هستید، توصیه می کنیم حتما سری به ساحل نوا اسکوشیا بزنید. در این مکان شما بقایای حیوانات و گیاهانی را مشاهده خواهید کرد که در 300 میلیون سال پیش می زیسته اند و اکنون در صخره فسیلی جاگینز جای گرفته اند.

سازه بودگا سیسیوس در اسپانیا

این سازه یکی از معماری های زیبا و مدرنی است که در ریوخا آلاوسا اسپانیا واقع شده است. تماشای این طراحی می تواند برای جهانگردان و علاقه مندان به معماری جذابیت داشته باشد.

سنگ های مکری مور در اسکاتلند

سنگ های مکری مور در جزیره آران اسکاتلند بنایی مشابه با استون هنج را دارند. اگر تمایل دارید از این بنا تماشا کنید ولی شلوغی آن را دوست ندارید، می توانید تماشای سنگ های مکری مور را جایگزین آن کنید.

سوآهیلی در کنیا

سوآهیلی روستایی نزدیک به مالیندی در کشور کنیا می باشد که از دید جهانگردان پنهان مانده است. دراین روستا می توانید بقایای گدی را مشاهده نمایید.

جزیره جرج در آمریکا

جزیره جرج یکی از تماشای ترین نقاط جهان می باشد. این جزیره زیبا در بندرگاه بوستون واقع شده است. در جنگ های داخلی آمریکا از جزیره جرج به عنوان سپر دفاعی استفاده میشد.

کلیسای اچمیادزین در ارمنستان

اچمیادزین قدیمی ترین کلیسای جامع جهان است که در ارمنستان واقع شده است. اگر به ارمنستان سفر کردید تماشا این کلیسا را از دست ندهید.

قلعه رگرزبرگ در اتریش

قلعه رگرزبرگ، قلعه ای است در اتریش که بر روی آتشفشان خاموش واقع شده است. برای تماشا این قلعه باید از آتشفشان بالا بروید. سپس می توانید از دو موزه میراث زنان و جادوگری نیز تماشا کنید.

قصر عمره در اردن

قصر عمره قلعه ای بسیار قدیمی متعلق به قرن هشتم هجری است که در اردن و در نزدیکی عمان واقع شده است. این قصر یکی از جاذبه های تاریخی ناشناخته کشور اردن می باشد.

پل تریفت در سوئیس

تریفت طولانی ترین پل معلق جهان می باشد، یکی از مکان های تماشای جهان و برترین جاذبه های جهانگردی جهان که در کوهستان آلپ ساخته شده است. اگر از جمله افراد شجاعی هستید که عبور از پل معلق شما را هیجان زده می نماید، توصیه می کنیم تریفت را از دست ندهید.

سنگ های معدنی رنگی در آمریکا

در کلورادو آمریکا شما زیباترین سنگ های معدنی با رنگ های مختلف را مشاهده خواهید کرد. با مشاهده این منطقه و رنگ های زیبا و متعدد قطعا شگفت زده خواهید شد. این منطقه یکی از مکان های تماشای جهان است.

دژ ترسناک در لتونی

اگر علاقه مند به بازدید از مکان های هیجان انگیز و وهم آور هستید، پیشنهاد می کنیم سری به شهر لیاپایا بزنید. این شهر در ساحل لتونی واقع شده است. در سال های دور در اطراف این شهر دژی ساخته شده بود که اکنون فقط خرابه هایی از آن به جای مانده است. تماشای خرابه های این دژ قدیمی دلهره را در شما ایجاد خواهد نمود.

زانسکار ولی در هند

زانسکار ولی یکی از مکان های تماشای جهان و یکی از تماشای ترین نقاط جهان در هند می باشد. این منطقه بهار و تابستانی بسیار زیبا دارد و در فصل زمستان به علت بارش برف زیاد امکان رفتن به آن جا وجود ندارد.

جزیره اوئدوی در کره جنوبی

جزیره اوئدوی یک باغ گیاه شناسی زیبا و باشکوه در کره جنوبی می باشد که یکی از مکان های تماشای جهان و برترین جاذبه های جهانگردی جهان است و از تماشای آن لذت خواهید برد. این جزیره در تابستان بسیار تماشای تر از فصل های دیگر است خواهد شد و فضایی رمانتیک و دلچسب دارد.

پل قدیمی در قبرس

یکی از مکان های تماشای جهان و برترین جاذبه های جهانگردی جهان است. این پل زیبا و قدیمی در قبرس که قرن ها قبل ونیزیان قبرس آن را ساخته اند. تماشای این پل قدیمی شما را سال ها به عقب خواهد برد.

صومعه کی گومپا در هند

این صومعه بودایی بر روی تپه ای بر فراز دره اسپیتی در رشته کوه های هیمالیا واقع شده است. صومعه کی گومپا در ارتفاع 4166 از سطح دریا قرار گرفته است.

دریاچه شیداکاکو در ژاپن

باغ های شکوفه های گیلاس در ژاپن که تماشای ترین نقاط جهاناست، معروفیت بسیار دارد و این شکوفه های زیبا یکی از مکان های تماشای جهان است. اگر به ژاپن سفر کردید، حتما سری به دریاچه شیداکاکو بزنید. این دریاچه برترین مکان برای تماشای شکوفه های گیلاس می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1536

به "بازدید مجازی از برترین جاذبه های گردشگری دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مجازی از برترین جاذبه های گردشگری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید