برترین پیشنهاد سفر به کیش در نوروز

به گزارش تور انگلیس، سفر به کیش به صورت مستقل یا با تور کیش برای همه ایرانی ها و حتی مردمان سایر کشورها همواره خاطره انگیز بوده و هست. حجم سفرهای نوروز به کیش هم از رکوردهای زیاد سفر در سال است. در این مطلب علاوه بر معرفی کامل این جزیره زیبا، چند پیشنهاد مجذوب کننده هم در خاتمه به شما ارائه خواهیم کرد.

برترین پیشنهاد سفر به کیش در نوروز

ویکی پدیا درباره کیش می نویسد: جزیره کیش یکی از جزیره های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته، این جزیره را به نام قیس می خواندند. شکل این جزیره بیضی مانند است و در 12 کیلومتری کرانه شیبکوه جای گرفته است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می نماید.

مجری مستقیم تور کیش را چگونه پیدا کنیم؟

تعداد بی شماری از آژانس ها و مجموعه های گردشگری در ایران، ارائه دهنده بلیط ها و تورهای کیش هستند؛ اما تعداد محدودی از این مجموعه خودشان به صورت دست اول و تخصصی این خدمات را ارائه می نمایند. توصیه می کنم نه تنها برای سفر به کیش بلکه حتما برای همه سفرهای خود از آژانس های تخصصی برای مقصد مورد نظر یاری بگیرید. در ایران در کنار برندهای معروفی نظیر مارکوپولو یا تا گشت، آژانس دایانا گشت برترین مجری تخصصی تور کیش است که علاوه بر تماس تلفنی با شماره 43036000 می توانید به وسیله سایت http://dayanagasht.com نیز با پکیج ها و تورهای این آژانس گردشگری آشنا شوید.

جاذبه ها و دیدنی های کیش

اگر با تور به این جزیره هم سفر شده باشید که بسیاری از این مکان های سرگرمیی را با تخفیف و گشت ویژه خواهید دید؛ ولی اگر مستقلا این سفر را تجربه می کنید، حتما اطلاعات دقیقی از جاذبه های گردشگری منطقه کسب کنید. کیش جزیره ای کوچک اما با دیدنی های تمام نشدنی، با ساحل هایی تمیز و آرامش بخش مانند ساحل مرجانی یا مکان های تاریخی مثل آب انبار سنتی است. از نمادهای جدانشدنی جزیره می توانیم به کشتی یونانی اشاره کنیم که همه مسافران حتما یک عکس با این کشتی و داستان آن به یادگار خواهند داشت.

اسکله بزرگ سرگرمیی کیش؛ مجموعه درخت سبز، پارک دلفین و باغ پرندگان نیز از دیدنی های معروف جزیره است که همواره به مسافران پیشنهاد می گردد. اما از شگفت انگیزهای کیش می توانیم به شهر زیرزمینی کاریز اشاره کنیم و البته صحنه کمیاب جزیره لاک پشت های دریایی هستند.

اگر جوان باشید شاید بتوانید از گذرهنرمندان یا آکواریوم خاص و شهر باستانی حریره ندیده عبور کنید؛ اما قطعا سافاری جزیره، سفر شما را متفاوت خواهد نمود.

خرید و معرفی بازارهای کیش

توصیه محبت آمیز من این است که در سفر به جای خرید از سیاحت لذت ببرید، ولی اگر خانوادگی و مخصوصا به اتفاق خانم خانواده به کیش بروید بهتر است اطلاعات و نام بازارهای معروف شهر را بدانید: بازار پردیس، زیتون، مرجان، مریم، بازار صفین و پارس خلیج از بازارهای معروف منطقه است.

اگر به صورت جدی قصد خرید دارید حتما به قیمت کالاهای مورد نظر در شهر خود آگاه باشید تا بتوانید به درستی با اجناس و قیمت بازار کیش مقایسه کنید تا خریدی به صرفه و مالی داشته باشید، زیرا برخلاف تصور بسیاری از مسافران، به صرف منطقه آزاد بودن جزیره، بعضی کالاها نه تنها مقرون به صرفه تر و به صرفه نیستند؛ بلکه به صورت قابل توجهی گران تر از قیمت محصولات در شهر شما نیز هستند. علاوه بر این حتما در خود جزیره نیز قیمت کالاها را در چند بازار مختلف با هم مقایسه کنید.

اطلاعات ضروری

از اطلاعات ضروری در سفر به کیش می توانیم به شماره های ضروری آن اشاره کنیم؛ 076:کد کیش؛ 0934:کد موبایل، 118:اطلاعات تلفن و 199:اطلاعات پرواز است. در نظرسنجی های مختلف هم کاربران پاسخ های جالبی ارائه نموده اند مثلا 78 درصد از کاربران معتقد هستند که انتخاب هتل در داشتن یک سفر ایدئال بسیار تاثیر گذار است؛ اما در نقطه مقابل 82 درصد از مسافران در حالتی که بودجه کمی برای سفر داشته باشند به جای هتل هزینه اصلی خود را برای سرگرمیات جزیره در نظر می گیرند و خوشبختانه بیش از 79 درصد از مسافران ترجیح می دهند به جای خرید، زمان خود را برای گردش و سرگرمی سپری نمایند.

تورهای تایلند

Thiland یک مقصد سفر بسیار زیبا و دیدنی است که بسته به سلایق افراد، دارای ویژگی های متفاوتی است. با توجه به هدف خود از سفر می توانید یکی از تورهای تایلند را برای خود انتخاب کنید. بعلاوه تور تایلند نوروز 97 به صورت ترکیبی نیز ارائه می گردد که بسته به انتظار خود از سفر می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

مکان های دیدنی تایلند

این کشور آسیای شرقی توانسته با مکان های دیدنی بسیار متنوع، سالانه میلون ها گردشگر را تامین کند. موزه 1 در 100هزارم، تمام آثار باستانی با مقیاس بسیار کوچک، از اهرام مصر تا تخت جمشید ایران را در دل خود جای داده و به مکان مناسبی برای سرگرم کردن گردشگر ها تبدیل شده است. دومین و بزرگ ترین بودا که در شهر پاتایا واقع شده است، یکی دیگر از اماکن دیدنی تایلند است.

چه زمانی برای سفر به تایلند مناسب است؟

Thiland روی خط استوا واقع شده است که به همین علت همواره از آب و هوای گرمی برخوردار است. باران های موسمی این سرزمین به یک باره شهر و شهروندان را در یک دقیقه می شوید و تنها در چند دقیقه با آفتابی تند، تمام شهر خشک می گردد. برترین زمان سفر به تایلند در پاییز است که از آب و هوای مناسب و خوبی بهره خواهید برد. بعلاوه در نوروز نیز مسافران علاقه زیادی به سفر به تایلند دارند، به صورتی که تمام پرواز های ایرانی و حتی عربی در این ایام تمام جایگاه هایشان برای این سرزمین مملو از مسافر می گردد.

جشن آب تایلند

هر ساله در فاصله 20 تا 26 فرودین ماه، در کشور همواره سبز به یک باره جشنی برپا خواهد شد که دولت و ملت در این جشن آب تایلند شرکت می نمایند. ماشین های حمل آب در جای جای شهر، آب در اختیار مردم قرار می دهند تا این مراسم به زیبایی هرچه تمام تر در شهر برپا گردد. در این جشن نه تنها مردم عادی شرکت می نمایند بلکه سالانه عده ای هم برای شرکت در این مراسم خود را به این کشور می رسانند تا در این شادی با آن ها شریک شوند، جالب تر آنکه هیچ کس در این جشن در امان نیست؛ همه و همه، رهگذر، پیاده و سواره، مردم عادی و غیر عادی، تماما خیس آب می شوند و کسی گله و شکایتی ندارد، چون برای همه در این روز، این اتفاق مکرر پیش خواهد آمد و با توجه به آب و هوای تایلند، کسی مریض یا دچار بیماری پس از این بازی نمی گردد، چون گرمای هوا به سرعت شما را خشک خواهد نمود.

منبع: کجارو
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1356

به "برترین پیشنهاد سفر به کیش در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پیشنهاد سفر به کیش در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید