تاکید بر فراوری محتواهای تصویری و ویدیویی در حوزه گردشگری خوراک

به گزارش تور انگلیس، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تاکید بر فراوری محتواهای تصویری و ویدیویی در حوزه گردشگری خوراک صورت گرفت.

تاکید بر فراوری محتواهای تصویری و ویدیویی در حوزه گردشگری خوراک

از سفر با پاتایا تور لحظه آخری لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

معرفی خوراک یزدی ها در قالب محتواهای تصویری و ویدیویی

حسین دهقان منشادی با اشاره به اینکه فراوری محتوای حرفه ای در تمام حوزه ها از احتیاجهای دنیای دیجیتالی امروز است، اظهار کرد: امروزه تمایل افراد بیشتر به سمت تماشای فیلم به خصوص ویدیوهای کوتاه جهت دریافت اطلاعات و سرگرمی سوق یافته است لذا، فراوری محتواهای تصویری و ویدیویی در حوزه گردشگری خوراک اهمیت بالایی برای معرفی این حوزه دارد.

وی از فعالیت تخصصی کمیته خوراک گردشگری استان یزد در حوزه ویدیو و فیلم اطلاع داد و گفت: این فعالیت با تشکیل تیمی حرفه ای در حوزه خوراک با هدف دستیابی به محتواهای تازه و با رعایت حق حق نشر اجرا شده تا شاهد نقش آفرینی بی بدیل فیلم و ویدیوهای کوتاه در این حوزه باشیم.

مسئول کمیته گردشگری خوراک با اشاره به ضرورت محتواسازی در دوران کرونا بیان نمود: محتواهای تصویری و ویدیویی می تواند قوت قلبی برای صنعت گردشگری در دوران کرونا باشد، ضمن اینکه امروزه محتواسازی احتیاج اساسی صنعت گردشگری است.

دهقان منشادی از فعالیت یزد در حوزه اطلس خوراک ایران نیز اطلاع داد و گفت: یزد از سال 1395 فعالیت خود در این حوزه را شروع نموده و مشارکت خوبی تا به امروز داشته و در کوشش است تا به وسیله همکاری و مشارکت 15 استان دیگر، مسیرهای گردشگری خوراک ایران را تدوین کند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 625

به "تاکید بر فراوری محتواهای تصویری و ویدیویی در حوزه گردشگری خوراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر فراوری محتواهای تصویری و ویدیویی در حوزه گردشگری خوراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید