تزریق 437 هزار واکسن کرونا در استان تهران ، مردم دنبال واکسن خارج از شبکه توزیع نباشند

به گزارش تور انگلیس، استاندار تهران گفت: تا به امروز بیش از 602 هزار واکسن به استان تهران اختصاص یافته که 437 هزار واکسن یعنی بیش از 72.5 درصد آن تزریق شده است.

تزریق 437 هزار واکسن کرونا در استان تهران ، مردم دنبال واکسن خارج از شبکه توزیع نباشند

به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران ضمن تبریک هفته روابط عمومی و تقدیر از رسانه ها جهت ارتقای آگاهی جامعه در شناخت بیشتر کرونا، گفت: استان تهران در هفته گذشته شیب نزولی چشمگیری را شاهد نبوده و از استانهایی هستیم که دیر وارد پیک شدیم؛ از اینرو تشدید نظارت ها اولین اقدام است.

وی با اشاره به لزوم نظارت و پایش در خصوص استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا جهت جبران کمبود نیروی انسانی دانشگاه های علوم پزشکی به ویژه در استان تهران مصوب شد که نسبت به تمدید بازنشستگی افراد داوطلب دانشگاه های علوم پزشکی به مدت شش ماه اقدام گردد.

استاندار تهران عنوان نمود: با توجه به کاهش درآمد بیمارستان ها به سبب شرایط کرونایی هفته آینده در جلسه با سازمان های بیمه گر، تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و دیگر بیمه ها میزان پرداخت به دانشگاه علوم پزشکی آنالیز می گردد.

محسنی بندپی گفت: تا به امروز بیش از 602 هزار واکسن به استان تهران اختصاص یافته که 437 هزار واکسن آن یعنی بیش از 72.5 درصد تزریق شده و مطالبه ما از ستاد ملی تخصیص واکسن بر اساس جمعیت استان است و اینکه همه دستگاه های استان تعهد دارند تا نسبت به تامین مکان مناسب جهت واکسیناسیون اقدام نمایند.

استاندار تهران با بیان اینکه مردم به دنبال واکسن های تقلبی و خارج از عرضه دانشگاه های علوم پزشکی نباشند و با چنین اقداماتی سلامت خود را به خطر نیندازند، اضافه کرد: شایعه شده که واکسن در ناصرخسرو از به جامانده واکسن های موجود، وجود دارد در حالی که این موضوع به لحاظ علمی و تخصصی رد شده است.

وی تاکید نمود: مردم به دنبال واکسن های تقلبی و خارج از عرضه دانشگاه های علوم پزشکی نباشند و با چنین اقداماتی، سلامت خود را به خطر نیندازند.

استاندار تهران همچنین اضافه کرد: میزان استفاده از ماسک در استان تهران 74 درصد و میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی 73 درصد است.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1026

به "تزریق 437 هزار واکسن کرونا در استان تهران ، مردم دنبال واکسن خارج از شبکه توزیع نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق 437 هزار واکسن کرونا در استان تهران ، مردم دنبال واکسن خارج از شبکه توزیع نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید