کنترل بیماری کرونا با انجام واکسیناسیون

به گزارش تور انگلیس، تهران (پانا) - معاون بهداشت ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت کرونا رفتار غیرقابل پیش بینی دارد کنترل این بیماری با واکسیناسیون امکان پذیر است.

کنترل بیماری کرونا با انجام واکسیناسیون

علیرضا اولیایی منش درباره شرایط شیوع کرونا در کشور گفت: پس از گذشت 22 ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران، اندازه مرگ و میر ناشی از این بیماری به کمتر از 20 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته در 22 استان ایران هیچ گونه مورد فوتی ناشی از کرونا وجود نداشته و در چهار استان نیز یک مورد فوتی بوده است، افزود: آمار مرگ و میر در استان تهران نیز روزانه با کاهش قابل ملاحظه روبرو است، البته آمارها همچنان از ابتلا به بیماری و موارد بستری در آی سی یو خبر می دهد.

معاون بهداشت ستاد مقابله با کرونا استان تهران به شرایط واکسیناسیون در کشور نیز اشاره کرد و گفت: شرایط واکسیناسیون در ایران طبق اخبار روز گذشته به مرز 122 میلیون دُز رسیده است که از این میان 60 میلیون و 32 هزار نفر دُز اول، 52 میلیون و 444 هزار نفر دُز دوم و 9 و نیم میلیون نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش شبکه رادیویی ایران، اولیایی منش گفت: هر چند آمارها، اخبار خوبی درخصوص کاهش شیوع کرونا گزارش می کنند کرونا رفتار غیرقابل پیش بینی دارد لحظه ای غفلت ممکن است کشور را دوباره درگیر خطر این بیماری سازد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1349

به "کنترل بیماری کرونا با انجام واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل بیماری کرونا با انجام واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید