تور جام جهانی روسیه ، فینال و رده بندی

به گزارش تور انگلیس، تابستان سال جاری بازی های جام دنیای روسیه در 11 شهر این کشور برگزار می گردد؛ مسابقاتی که هیجان انگیزترین رویداد ورزشی دنیا به شمار می روند. افراد بسیاری از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای سفر به روسیه هستند تا این بازی ها را از نزدیک دیدن نمایند. اما بعضی از افراد اما تنها برای دیدنی بازی های تیم ملی ایران راهی روسیه می شوند و بعضی دیگر نیز برای بازی های رده بندی و فینال به روسیه سفر می نمایند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که برای آخرین بازی ها راهی روسیه می شوید با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی برای سفر به روسیه برای بازی های رده بندی و فینال جام دنیای 2018 در اختیار شما قرار دهیم.

تور جام جهانی روسیه ، فینال و رده بندی

همانطور که می دانید زمان و مکان بازی های رده بندی فینال به طور کامل معین شده و تنها کافی است بازی ها آغاز گردد تا ببینیم کدام تیم ها برگزارکننده این بازی ها هستند. بازی فینال جام جهانی 2018 روز 24 تیر 97 در شهر مسکو و استادیوم لوژنیکی که برای مسابقات جام جهانی بازسازی شده برگزار می گردد؛ استادیومی که اکنون گنجایش 81 هزار نفری دارد.

اگر قصد تماشای بازی فینال را دارید باید از همین حالا بلیط بازی فینال جام جهانی را خریداری کنید و اقدام به رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما کنید. ایرلاین های ایران ایر و ماهان در میان ایرلاین های ایرانی و ایرلاین ائروفلوت راشن هم در میان ایرلاین های روسی پرواز مستقیم به مقصد مسکو دارد. با این حال می توانید با ایرلاین های ترکیش، پگاسوس، قطر، امارات و بعضی دیگر از ایرلاین ها پرواز غیر مستقیم به مقصد مسکو داشته باشید. فهرست کامل پروازهای تهران مسکو را ببینید و از بین آنها انتخاب کنید. برای انتخاب هتل نیز دست شما باز است؛ از هتل های گران قیمت مرکز شهر مسکو گرفته تا هاستل های مقرون به صرفه قیمت، هر کدام را بخواهید می توانید انتخاب کنید، به شرط اینکه برای رزرو هتل زود اقدام کنید. از اینجا نگاهی به فهرست هتل های مسکو بیندازید و رزرو هتل خود را به راحتی انجام دهید.

حیف است در زمانی که در مسکو هستید جاذبه های گردشگری مسکو را از دست بدهید؛ این شهر تاریخی تعداد بیشماری جای تماشای دارد: کلیسای سنت باسیل، کاخ های کرملین، تناتر بولشوی و بسیاری بنای تاریخی دیگر.

اما اگر قصد تماشا بازی رده بندی جام جهانی 2018 را هم دارید باید اول به شهر سن پترزبورگ بروید؛ یکی از تماشای ترین شهرهای روسیه این بار از همواره شلوغتر خواهد شد. بازی رده بندی جام جهانی 2018 روز 23 تیر 97 در استادیوم کرستوفسکی شهر سن پترزبورگ انجام می گردد. معمولا پروازها به مقصد سن پترزبورگ یک توقف دارد. بهتر است هرچه سریعتر فهرست پروازهای تهران سن پترزبورگ را ببینید و اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. معمولا در سن پترزبورگ قیمت هتل ها کمتر از مسکو است و با قیمت بهتری می توانید اقدام به رزرو هتل کنید. از اینجا نگاهی به فهرست هتل های سن پترزبورگ بیندازید و رزرو هتل خود را به راحتی انجام دهید.

حتی می توانید مدت بیشتری را به سفر سن پترزبورگ اختصاص دهید و از جاذبه های گردشگری شهر سن پترزبورگ تماشا کنید. پس از تماشای مسابقه رده بندی جام جهانی روسیه، راهی مسکو شوید و ادامه سفر خود را با تماشای بازی فینال جام جهامی در مسکو دنبال کنید.

خوب است قبل از آغاز تور جام حهانی 2018 و آغاز سفر خود، نگاهی به راهنمای سفر به روسیه و نکات ضروری سفر به روسیه بیندازید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1521

به "تور جام جهانی روسیه ، فینال و رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور جام جهانی روسیه ، فینال و رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید