حمایت مربی سپاهان از سرمربی و بازیکنان پرسپولیس

به گزارش تور انگلیس، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار فردای سپاهان مقابل پرسپولیس (معوقه از هفته هفتم) گفت: منتظر یک بازی خیلی خوب از دو تیم خیلی خوب ایران هستیم. تیم هایی که در گذشته هم بازی های خوب و حساسی داشتند و امیدوارم بازی تماشاگرپسند ارائه کنیم.

حمایت مربی سپاهان از سرمربی و بازیکنان پرسپولیس

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

وی اضافه نمود: هر دو تیم نیاز به پیروزی در این بازی دارند، به همین دلیل انتظار می رود با انگیزه بالا وارد زمین شوند. تیم ما توازن تاکتیکی خوبی بدست آورده و حس خوبی نیز در باشگاه وجود دارد. بازیکنان شخصیت خیلی خوبی از خودشان نشان می دهند. تیم متحدی داریم و امیدوارم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با اینکه برخی ها این دیدار را ال کلاسیکوی فوتبال ایران می نامند، گفت: بعد از اتفاقاتی که در فوتبال ایران افتاد و بازی های خوبی که حتی در فینال های خاص این دو تیم برگزار کرده اند، این دیدار همیشه به عنوان ال کلاسیکو نامیده شده و به فوتبال ایران کمک کرده است. این دو تیم جزو مدعیان بوده اند و این ال کلاسیکو هدفمندی خوبی برای ما است.

مرزبان در خصوص عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها شرح داد: ای کاش تماشاگران می بودند، چون حس خوبی به فوتبال می دهند. باید یاد بگیریم به رقیب خودمان احترام بگذاریم و اخلاق را رعایت کنیم. باید به عنوان مدعی قهرمانی وارد زمین شویم و این حس را به هواداران هر شهری بدهیم، اما مهم این است که اخلاق را از دست ندهیم و در این زمینه قوی بمانیم. طبیعی است هر تیمی سعی می کند از خودش دفاع کند، اما باید با اخلاق باشد.

وی در خصوص شرایط مهدی کیانی یادآور شد: کیانی کاپیتان تیم ما است و در تمرین اظهار داشت که مشکل همسترینگ دارد که به گذشته برمی شود. او تحت مراقبت است و با فیزیوتراپ کار می کند. کیانی سالیان سال در فوتبال شناخته شده و امیدوارم زودتر سلامتی اش را بدست بیاورد.

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه آیا محرم نویدکیا به توصیه های او عمل می کند یا نه، گفت: محرم در فوتبال ایران فوتبالیست باکلاسی بود و در اروپا بازی کرده است. درک حرفه ای از فوتبال دارد و دقیقا می داند چه چیزی می خواهد. ما مسئول اجرایی او هستیم و رابطه من با او رابطه بین سرمربی و مربی است و او حرف اول و آخر را می زند. در کنار آن، رابطه انسانی خیلی خوب است که درک مشترکی از یکدیگر داریم و بابت آن خوشحالم.

مرزبان در واکنش به این موضوع گفته بود در صورت قهرمانی سپاهان از تهران تا اصفهان پیاده روی خواهد کرد، گفت: این موضوع به سال های گذشته برمی شود. زمانی که در سپاهان بودم، این قول را دادم، آن هم به خاطر اینکه دو هوادار ما در راه فولاد شهر جانشان را از دست دادند. همان جا گفتم تیم قهرمان شود پیاده از فولادشهر به اصفهان که حدود 6،7 ساعت راه بود، می روم. این قول را هم دادم که اگر با وجود رقبای سرسختی مثل پرسپولیس به قهرمانی برسیم از تهران به اصفهان پیاده می روم. چند نفر نیز همراه خودم پیدا کردم. بحث کری نبود و بحث انسانی بود که از تیم مان دفاع کردم و اگر قولی داده ام، حتما این کار را می کنم.

وی در رابطه با اینکه دیدار فردا پیش از دربی برگزار می شود و آیا به سود سپاهان خواهد بود یا ضرر آن، گفت: هر دو بازی شرایط خاص خودشان را دارند. سپاهان و پرسپولیس به برد نیاز دارند تا شرایط شان را در جدول بهتر کنند. این احساس را ندارم که بازیکنان پرسپولیس به دربی فکر کنند، چون دیدار فردا ال کلاسیکوی بزرگ برای هواداران پرسپولیس است. هواداران ما در اصفهان با وجود شرایط کرونا آمده بودند و تشویق مان می کردند.

مرزبان اظهار داشت: مسائلی که در رابطه با یحیی گل محمدی و حواشی آن مطرح می شود، دردناک است. یحیی و کادر فنی او از مربیان خوب ایران هستند. باید همگی بدانیم بازیکنان بزرگی از این تیم جدا شدند و به نوعی 50 درصد تیم رفته اند. اگر بخواهیم یحیی و تیمش را زیر سؤال ببریم بی انصافی است. مسائل اخلاقی و انسانی را نباید فراموش کنیم و با دو نتیجه بد مربی که سال قبل قهرمان شده و تیم را به فینال آسیا برده است، را زیر سؤال ببریم.

منبع: فرارو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 773

به "حمایت مربی سپاهان از سرمربی و بازیکنان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مربی سپاهان از سرمربی و بازیکنان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید