خبرنگاران اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

به گزارش تور انگلیس، قزوین - خبرنگاران - فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از مرگ مرد 45 ساله بر اثر سقوط از مخزن شیمیایی یک واحد صنعتی در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه پلیس ، سرهنگ بیژن خدائی با اعلام این خبر، اضافه کرد : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک فقره حادثه منجر به فوت در یکی از واحد های صنعتی شهرستان قزوین، بلافاصله ماموران کلانتری 12 بازار به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی یادآورشد: با حضور ماموران در محل حادثه معین شد فردی 45 ساله در داخل واحد صنعتی مشغول به کار بوده که به دلیل نامعلومی از بالای مخزن شیمیایی به پایین پرتاب و بر اثر این سانحه جان خود را را از دست داده است.

سرهنگ خدائی با بیان اینکه علت حادثه در دست آنالیز است گفت: با تشکیل پرونده و هماهنگی با مقام قضائی جسد فرد متوفی به سردخانه انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در سرانجام از شهروندان خواست، حین انجام کار نکات ایمنی را رعایت نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دستبند پلیس تاکستان بر دستان دزد منزل

فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری دزد منزل و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان اطلاع داد.

سرهنگ کوروش عزیزی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تاکستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان نهاده شد.

وی اضافه کرد: ماموران پس از چندین شبانه روز انجام اقدامات فنی و پلیسی، پیروز به شناسایی و دستگیری دزد شدند.

این مسئول انتظامی توضیح داد: متهم در بازجوئی های تکمیلی ماموران به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان تاکستان اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در سرانجام با اشاره به اینکه تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه ساز برقراری نظم امنیت پایدار در جامعه می گردد گفت: مردم نقش اثرگذاری در فراوری امنیت دارند و در این خصوص با گزارش هرگونه موارد مشکوک به پلیس به وسیله شماره تلفن 110، می توانند در ارتقای امنیت اجتماعی سهیم باشند.

کشف خودروی سرقتی و دستگیری 2 دزد در شهرک مهرگان

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری 2 دزد و کشف خودروی پراید مسروقه درشهرک مهرگان اطلاع داد.

سرهنگ بهرام منصوری گفت: در پی کسب خبر مبنی بر وجود یک دستگاه خودرو سرقتی در شهرک مهرگان ماموران کلانتری 15 به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری به محض حضور در محل، دزد را که از دزدان سابقه دار بود ، شناسایی و در یک اقدام سریع او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز بیان داشت :پس از دستگیری دزد با اعترافات وی همدست او شناسایی و در مراجعه به محل سکونت دزد تعدادی اموال مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ منصوری در سرانجام با بیان اینکه پلیس بصورت شبانه روزی و با کوشش مضاعف با مجرمان ودزدان برخورد خواهد نمود، از مردم خواست، هر گونه موارد مشکوک را به وسیله تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

ناکامی دزد خودرو با سرعت عمل پلیس بویین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا از دستگیری دزد و کشف یکدستگاه خودروی پراید مسروقه در این شهرستان اطلاع داد.

سرهنگ حسین رشیدتبار گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شهرستانک شهرستان بویین زهرا حین گشت زنی در چهار راه شاهین تپه به یکدستگاه خودرو پراید مشکوک و دستور توقف صادر کردند.

وی اضافه کرد: متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار از محل نموده که پس از طی تعقیب و گریز با سرعت عمل پلیس، دستگیر شد.

سرهنگ رشید تبار خاطر نشان کرد: پس از استعلام معین شد خودروی دزد سابقه سرقت از آذربایجان غربی را دارد که در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا در سرانجام بیان داشت: پلیس بصورت شبانه روزی و با کوشش مضاعف با مجرمان و دزدان برخورد خواهد نمود، از مردم خواست، هر گونه موارد مشکوک را به وسیله تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 807

به "خبرنگاران اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید