خبرنگاران باغچقی: اعزام جودوکاران جوان به قرقیزستان بهترین تصمیم است

به گزارش تور انگلیس، تهران- خبرنگاران- جودوکار وزن منفی 73 کیلوگرم ایران، گفت: در شرایط فعلی بهترین تصمیم این بود که یک تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام گردد.

خبرنگاران باغچقی: اعزام جودوکاران جوان به قرقیزستان بهترین تصمیم است

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات جودوی قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی از 17 فروردین ماه به میزبانی قرقیزستان شروع خواهد شد که در این رقابت ها نمایندگان 32 کشور حضور خواهند داشت. تیم ملی ایران نیز با تلفیقی از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

قاسم باغچقی امروز (آدینه) در گفت وگو با خبرگزاری خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شرایط تمرینات مرحله دوم اردوی تیم ملی جودو پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا چطور است، گفت: مرحله دوم تمرینات تیم ملی جودو بزرگسالان از روز پنجشنبه در آموزشگاه ملی المپیک شروع شده و ما تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی انجام می دهیم، تمرینات پرفشاری را سپری می کنیم تا بتوانیم در قرقیزستان بهترین نتایج را کسب کنیم و باعث خوشحالی دل مردم در شروع سال جدید باشیم. البته کار سختی را پیش رو داریم و در مسابقات آسیا کسب مدال کار دشواری است اما ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه در این مسابقات رقم بخورد.

وی در مورد تصمیم مسوولان فدراسیون در راستای دگرگون شدن و جوانگرایی ترکیب تیم ملی که تنها محمد محمدی بریمانلو از نفرات گذشته در اردو حضور دارد، گفت: تیم کاملا دستخوش تغییر شده و یک تیم جوان راهی این مسابقات می گردد اما نباید فراموش کنیم ما تیم بی تجربه ای نیستیم و در رده نوجوانان و جوانان آسیا مدال های زیادی کسب نموده ایم. اما اولین تجربه حضور در رده بزرگسالان را داریم، در شرایط فعلی به نظرم بهترین و منطقی ترین تصمیم این بود که یک تیم جوانان و با تجربه در رده نوجوانان و جوانان به این مسابقات اعزام گردد. ضمن اینکه این تصمیم باعث پشتوانه سازی تیم ملی می گردد.

وی اضافه کرد: باید از مسوولان فدراسیون و مصطفی کریمی مدیرسازمان تیم های ملی تشکر کنیم که در کمترین زمان ممکن برای ثبت نام تیم در مسابقات قهرمانی آسیا منطقی ترین تصمیم را گرفت. زمانی که کنفدراسیون آسیا مجوز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به ایران داد فرصت بسیار کمی باقی مانده بود.

عضو تیم ملی جودو اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در خاتمه گفت: شک نداریم که بعد از خاتمه مسابقات قهرمانی آسیا، برای ورود به تیم ملی انتخابی برگزار خواهد شد، شرایط فعلی حضور در تیم ملی کاملا متفاوت با هر دوره است، چون فدراسین زمانی برای برگزاری انتخابی نداشت. کنفدراسیون آسیا در آخرین روز ثبت نام تیم ها مجوز حضور جودوی ایران در قهرمانی آسیا را بیان کرد و به همین دلیل مسوولان فدراسیون ناچار بودند برای اینکه از مسابقات جا نمانیم مدال آوران مسابقات آسیایی را به اردوی تیم ملی دعوت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 879

به "خبرنگاران باغچقی: اعزام جودوکاران جوان به قرقیزستان بهترین تصمیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باغچقی: اعزام جودوکاران جوان به قرقیزستان بهترین تصمیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید