بلندترین خودروی مینی با جکوزی اختصاصی!

به گزارش تور انگلیس، شرکت مینی به تازگی بلندترین خودروی خود با طول 6.3 متر را که از امکانات رفاهی همانند جکوزی برخوردار است، عرضه نموده است. این مینی کوپر که S XXL نام دارد در ابتدا یک خودروی تبلیغاتی برای المپیک 2004 آتن بود. این خودروی مفهموی تقریبا دو دهه است که وجود دارد، اما مینی بعضی از جزئیات ضروری مربوط به طراحی را در خودروی خود حذف نموده است.

بلندترین خودروی مینی با جکوزی اختصاصی!

به گزارش خبرنگاران، طبق گفته این شرکت S XXL به وسیله یک مربی متخصص مستقر در لس آنجلس ساخته شده است. هزینه زیادی که طراحی این خودرو در برداشته بسیار تعجب برانگیز است. با توجه به طول زیاد این خودرو، مینی یک محور سوم در عقب خودرو تعبیه نموده است و با این کار S XXL را به رقیب G-Wagon ترسناک 6x6 تبدیل نموده است. تیم طراحی تصمیم گرفتند این خودرو را با کیت تنظیم جان کوپر ورکز برای دینامیک هندلینگ واضح تر که به احتمال زیاد به شدت به آن احتیاج دارد، تطبیق دهند.

علاوه بر ساختار جالب این خودرو، برجسته ترین ویژگی این لیموزین راحتی آن است. S XXL شامل یک تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش DVD و تلفن داخلی برای برقراری ارتباط با راننده می باشد. طراحی جکوزی در این لیموزین امکانات رفاهی آن را تکمیل می نماید. این جکوزی به مقدار دو نفر گنجایش دارد و یک سقف نیز برای پوشش دارد که قابل جدا شدن است. مینی پس از بهره گیری از خودروی جالب خود در المپیک، از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در بازار های اروپا و آسیا استفاده کرد. مدتی است که خبری از این خودروی عجیب به گوش نمی رسد و ما امیدواریم که این شرکت بهتر از تولیدکنندگان دیگر از خودروی مفهومی خود مراقبت کند.

منبع: carbuzz

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1424

به "بلندترین خودروی مینی با جکوزی اختصاصی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلندترین خودروی مینی با جکوزی اختصاصی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید