خط و نشان کی روش بعد از ماجرای حذف تیم ملی ، مردم ایران پاسخ سختی به این کمپین می دهند ، نیازی نیست من به نام انگلیس چیزی اضافه کنم

به گزارش تور انگلیس، کارلوس کی روش نسبت به حاشیه هایی که اخیرا برای تیم ملی ایران ایجاد شده است واکنش نشان داد.

خط و نشان کی روش بعد از ماجرای حذف تیم ملی ، مردم ایران پاسخ سختی به این کمپین می دهند ، نیازی نیست من به نام انگلیس چیزی اضافه کنم

به گزارش خبرنگاران کارلوس کی روش در حاشیه تمرین عصر امروز شنبه تیم ملی فوتبال ایران به آخرین شرایط این تیم اشاره نمود و گفت: برای حمایت هایی که از تیم ملی دارید تشکر می کنم. امروز در فاصله 30 روز تا آغاز مسابقات ما هم مثل تمام تیم های دیگر با تمام انگیزه کوششمان را می کنیم که برای جام دنیای قطر آماده شویم.

وی ادامه داد: این دوره جام دنیای کاملا متفاوت و منحصر به فرد است. بازیها در پاییز است و فرصت کمی برای آماده سازی خواهیم داشت. زمان بسیار کمی هست اما می خواهم از تمام مربیان، مدیران باشگاه ها و همه کسانی که بازیکنان را در اختیار قرار دادند تا بتوانیم سطح آمادگی مان را بالاتر برسانیم تشکر می کنم. ما داریم کوشش می کنیم که بتوانیم فاصله مان را با تیم های قدرتمند دنیا کمتر کنیم.

کارلوس کی روش در خصوص حاشیه هایی که این روزها برای تیم ملی ایران و حذف از جام دنیای ساخته بودند گفت: سوال این نیست که برخی ها می خواهند حواس ما رو پرت نمایند، سوال این است که چه کسانی به این مسائل توجه می نمایند.

وی در خصوص این که شرایط تیم ملی چگونه است گفت: اصلا احتیاج نیست چیزی من به نام تیم انگلیس اضافه کنم چرا که الان هم آنها تیم بزرگی هستند. بازیکنان بسیار خوبی دارند و نام بسیار بزرگی در فوتبال دنیا است. برای ما افتخار و لذت خواهد بود که برابر تیم ملی انگلیس بازی می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال دیگری در خصوص کمپین حذف ایران گفت: همانطور که الان شنیدید در خصوص انگلیس صحبت کردم. تمرکزم روی جام دنیای است و به مسائل حاشیه ای کاری نداریم. می دانم که اکثریت مردم ایران چه جوابی به این کمپین خواهند داد. می دانیم که مردم ایران عاشق تیم ملی هستند و دوست دارند که تیم ملی را در قطر ببینند. چون طرف این کمپین من نیستم اجازه بدهید که دیگران در خصوصش صحبت نمایند.

کارلوس کی روش ادامه داد: ما نگرانی نداریم. چالش هایی داریم که در پی ایجاد راهکارهای مناسب برای این چالش ها هستیم. تنها مسئله ای که باید روی آن تاکید کنیم تشکر از باشگاه ها، مربیان و مدیرانی است که به خاطر تیم ملی از خودگذشتگی می نمایند. تمام توان مان را خواهیم گذاشت که بازیکنان را به برترین شکل ممکن برای حضور در جام دنیای آماده کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1504

به "خط و نشان کی روش بعد از ماجرای حذف تیم ملی ، مردم ایران پاسخ سختی به این کمپین می دهند ، نیازی نیست من به نام انگلیس چیزی اضافه کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان کی روش بعد از ماجرای حذف تیم ملی ، مردم ایران پاسخ سختی به این کمپین می دهند ، نیازی نیست من به نام انگلیس چیزی اضافه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید