دوره کوتاه آمدن آمریکا در برابر روسیه گذشت

به گزارش تور انگلیس، رئیس جمهور آمریکا گفت، وی در پیغام خود به همتای روسی اش اظهار داشت که زمان کوتاه آمدن و عقب نشینی ایالات متحده در برابر روسیه به سر رسیده است.

دوره کوتاه آمدن آمریکا در برابر روسیه گذشت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از تسنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود دیروز (پنجشنبه) خود اظهار داشت که در پیغام خود به ولادیمیر پوتین به صراحت گفت که روزهای کوتاه آمدن آمریکا در برابر رفتارهای خصمانه روسیه و دخالت های آن در انتخابات و حملات سایبری و مسمومیت شهروندان گذشت.

بایدن اضافه کرد: تردیدی نخواهیم داشت که روسیه بهای آن را خواهد داد. ما از منافع مهم کشور خود دفاع خواهیم کرد و در برخورد با روسیه در چارچوب ائتلاف و هماهنگی با شرکایی که تفکر مشابه را دارند، موثرتر عمل خواهیم کرد.

رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی مجددا اظهار داشت که واشنگتن از اقدام دولت روسیه در بازداشت الکسی ناوالنی نگران و خواهان آزادی اوست.

از سوی دیگر، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اظهار داشت که سرگئی لاوروف روز شنبه در تماس تلفنی با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود بر ضرورت احترام به قوانین روسیه و نظام قضایی آن تأکید کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 819

به "دوره کوتاه آمدن آمریکا در برابر روسیه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره کوتاه آمدن آمریکا در برابر روسیه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید