دیدار اسطوره پرسپولیس با سرپرست فدراسیون فوتبال

به گزارش تور انگلیس، فرشاد پیوس با حضور در دفترکار سید میرشاد ماجدی ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال برای تیم نو مدیریتی فوتبال کشور آرزوی موفقیت کرد.

دیدار اسطوره پرسپولیس با سرپرست فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون، فرشاد پیوس،بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با اشاره به توانمندی ماجدی برای مدیریت فوتبال کشور، وی را از جنس فوتبال دانست و افزود: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فردی را به عنوان سرپرست تعیین کرده که از معدود چهره های فوتبالی کشورمان است که چه در دوران فعالیت به عنوان بازیکن و چه در دوران مسئولیت های مختلف خود کوچک ترین حاشیه ای در بین اهالی فوتبال نداشته و این خود نشانه ای برای رسیدن فوتبال ملی به ساحل آرامش در روزهای آینده و مشاخصه با فساد است.

برترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس همچنین دیگر خصوصیت شاخص سرپرست فدراسیون فوتبال را فرارنگی عمل کردن در دوران مسولیت های او اعلام کرد.

سید میرشاد ماجدی نیز در این دیدار با قدردانی از حضور فرشاد پیوس در فدراسیون فوتبال، گفت: در راستا موفقیت به حمایت و همراهی تک تک خانواده بزرگ فوتبال نیازمندیم و تمام تلاش خود را برای سربلندی فوتبال ملی به کار بسته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1362

به "دیدار اسطوره پرسپولیس با سرپرست فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار اسطوره پرسپولیس با سرپرست فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید