تور آفریقای جنوبی: رئیس جمهور آفریقای جنوبی: به آپارتاید واکسن سرانجام دهید

به گزارش تور انگلیس، خبرگزاری خبرنگاران- سیریل رامافوسا گفت: کشور های ثروتمند تنها به منافع ملت های خود می اندیشند و در این شرایط سخت همه گیری است که چهره واقعی آنها برای همه آشکار می گردد.

تور آفریقای جنوبی: رئیس جمهور آفریقای جنوبی: به آپارتاید واکسن سرانجام دهید

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از رویترز، رئیس جمهور آفریقای جنوبی که برای شرکت در همایش بین المللی صلح و امنیت در قاره آفریقا به داکار مرکز سنگال سفر نموده است، ضمن انتقاد شدید از کشور های غربی به علت شدت بخشیدن به محدودیت های سفر و رفت و آمد به چند کشور آفریقایی، از کشور های ثروتمند خواست به آپارتاید واکسن سرانجام دهند.

سیریل رامافوسا تاکید نمود کشور های ثروتمند تنها به منافع ملت های خود می اندیشند و در این شرایط سخت همه گیری دنیای است که چهره واقعی آنها برای همه آشکار می گردد.

رامافوسا گفت کشور های ثروتمند با خودداری از پذیرفتن پیشنهاد ما برای لغو کردن الزامات سفر نشان دادند که تنها به پیشبرد منافع شهروندان خودشان علاقمند هستند و به شهروندان دیگر کشور های دنیا هیچ اهمیتی نمی دهند. چیزی که ما می گوییم این است که باید به آپارتاید واکسن سرانجام داده گردد.

وی اضافه کرد من به شخصه از رویکردی که کشور های ثروتمند درباره مساله واکسن در پیش گرفته اند ناامید شدم. نخست آن ها بسیار بیشتر از آنچه که جمعیت کشورهاشان احتیاج داشت واکسن سفارش دادند.

رئیس جمهور آفریقای جنوبی گفت حرص و طمعی که آن ها از خود نشان دادند براستی ناامید نماینده است بویژه هنگامی که می گویند ما شریک شما هستیم.

سیریل رامافوسا به موضوع شناسایی سویه تازه عفونت ویروسی کووید-19 در کشورش نیز اشاره نمود و اضافه کرد همانگونه که رئیس جمهور مکی سال، رئیس جمهور سنگال می گفت دانشمندان آفریقای جنوبی، سویه تازه کووید-اومیکرون را کشف کردند. آن ها مسئولانه رفتار و خیلی زود کل دنیا را مطلع کردند و گفتند سویه تازهی در راه است. نتیجه چه شد؟ کشور های شمالی با تحمیل ممنوعیت (ضد کشور های آفریقایی) فزونی و کمال آفریقایی را تنبیه کردند. در اصل دارند به ما می گویند اجازه نخواهیم داد به سفر بروید! اما در کمال شگفتی می بینیم که اومیکرون دارد در سراسر دنیا توسعه پیدا می نماید از جمله در کشور های خودشان! و پرسشی که مطرح می گردد این است که پس علم تان کجا رفت؟ آن ها همیشه به ما می گویند تصمیم گیری ها را بر پایه علم انجام بدهید، اما هنگامی که باید علمی تر رفتار و تصمیم گیری نمایند درمانده می شوند!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1237

به "تور آفریقای جنوبی: رئیس جمهور آفریقای جنوبی: به آپارتاید واکسن سرانجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: رئیس جمهور آفریقای جنوبی: به آپارتاید واکسن سرانجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید