ساروی پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران

به گزارش تور انگلیس، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا که به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است، محمدهادی نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران در ملاقات نیمه نهایی برابر یانان چن از چین به رجحان ده بر 2 رسید و ضمن رسیدن به فینال، پیروز به کسب سهمیه المپیک شد.

ساروی پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران

ساروی پنجمین سهمیه المپیک را برای کشتی فرنگی ایران بدست آورد و ایران برای کسب تنها سهمیه به جامانده باید در رقابت های دنیای گزینشی المپیک که اردیبهشت در بلغارستان برگزار می گردد به میدان برود.

پیش از این محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم پیروز به کسب سهمیه المپیک شد، اما حسین نوری با شکست مقابل حریفی از چین از رسیدن به سهمیه المپیک در وزن 87 کیلوگرم بازماند.

ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دنیاگیر توردیف از ازبکستان رفت و در خاتمه با نتیجه 8 بر صفر به فزونی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

کشتی ایران پیش از این در رقابت های قهرمانی دنیا 2019 در اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی و اوزان 57، 86 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد پیروز به کسب سهمیه المپیک شده است.

رقابت های گزینشی المپیک در رشته کشتی آزاد نیز روز یک شنبه برگزار می گردد و امیرمحمد یزدانی در 65، یونس امامی در 74 و محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک به میدان می فرایند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 933

به "ساروی پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساروی پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید