سی و یکمین شهر خراسان جنوبی مجوز دریافت کرد

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران/خراسان جنوبی فرماندار خوسف اظهار کرد: بخش ماژان شهرستان خوسف به عنوان سی و یکمین شهر خراسان جنویی مجوز دریافت کرد.

سی و یکمین شهر خراسان جنوبی مجوز دریافت کرد

محمد شفیعی، امروز دوم مرداد گفت: با پیگیری و قول استاندار در جمع مردم این روستا و بازدید اخیر و ارسال طرح ارتقای روستای ماژان به وزارت کشور مجوز ارتقای آن دریافت شده است واین قول استاندار محترم ازسفر به شهرستان به مانند مابقی مصوبات محقق شد که سال ها مردم چشم انتظار ارتقا وشهرشدن ماژان بودند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوسف، وی ضمن تبریک به مردم این بخش و شهرستان در روز مبارک اول ذی الحجه، ادامه داد: یکی از ضرورت ها و مطالبات در این بخش از شهرستان، آرزوی دیرینه مردم روستای ماژان برای ارتقاء به شهر بود که اکنون وزیر کشور، شهر شدن روستای ماژان را ابلاغ کرد.

فرماندار خوسف با بیان اینکه ارتقای این روستا با پیگیری های مجدانه استاندار خراسان جنوبی رخ داده است، اظهار داشت: بخش جلگه ماژان به عنوان یکی از بزرگترین بخش های خراسان جنوبی با ظرفیت های بسیار زیاد در بخش های کشاورزی، گردشگری و معادن مطرح بوده است که با این ارتقا تحولی در سطح بخش رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 483

به "سی و یکمین شهر خراسان جنوبی مجوز دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی و یکمین شهر خراسان جنوبی مجوز دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید