آغاز ترم تحصیلی آینده آبان است، آموزش قطعاً مجازی است

به گزارش تور انگلیس، خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز ترم تحصیلی آینده به صورت مجازی و از اوایل آبان ماه اطلاع داد.

آغاز ترم تحصیلی آینده آبان است، آموزش قطعاً مجازی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز در حاشیه برگزاری کنکور سراسری و در جمع خبرنگاران درباره شروع ترم تحصیلی بعد، گفت: برای شروع ترم تحصیلی بعد تابع ستاد ملی کرونا هستیم و مسئله ای در شروع سال تحصیلی به شکل الکترونیکی نداریم.

او تاکید نمود: دانشجویان جدیدالورود باید دو هفته در دانشگاه حضور داشته باشند و از اوایل آبان ترم جدید شروع می گردد.

خاکی صدیق اضافه نمود: تجربیات جدید برای برگزاری الکترونیکی دانشگاه نداریم و کلاس ها همچون ترم گذشته برگزار می گردد. دانشجویان خارجی هم از ظرفیت الکترونیک استفاده نمایند.

او در ادامه بیان داشت: سیاست اصلی برای ترم بعد آموزش مجازی است و با مهمانی دامشجویان در محل زندگی آنها موافقت می گردد؛ به دنبال آن هستیم که اگر دانشجویی در محل سکونتش بخواهد درس بخواند امکان آن فراهم گردد و در آنجا دروس ارائه گردد.

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: ترم جدید تحصیلی را برای حضور دانشجویان نوورود در شرایطی فراهم می کنیم که بتوانیم مدت کوتاهی (حدود 2 تا 3 هفته) در دانشگاه حضور داشته باشند که در صورت فراهم بودن شرایط این کار انجام می گردد.

خاکی صدیق اضافه نمود: برگزاری ترم آینده حتمی است و اوایل آبان ترم را برای دانشجویان شروع می کنیم.

او اضافه نمود: تجربه چند ماهه ای از آموزش الکترونیکی داریم و با توجه به این تجربه، ترم آینده در دانشگاه برای اعضای هیات علمی و دانجشوبان شروع می گردد و تدابیر آمورش مجازی همانند ترم قبل است اما آمادگی بیشتر خواهد بود.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: آموزش دانشجویان خارجی همانند دانشجویان خارجی و مجازی است. ظرفیت پذیرش از نظر گسترش تفاوتی با سال قبل نداشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 529

به "آغاز ترم تحصیلی آینده آبان است، آموزش قطعاً مجازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ترم تحصیلی آینده آبان است، آموزش قطعاً مجازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید