صدور الکترونیکی مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری زنجان

به گزارش تور انگلیس، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از صدور الکترونیکی تمام مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری استان به منظور هوشمند سازی، تسهیل و تسریع دسترسی عموم به خدمات دولتی از ابتدای اردیبهشت ماه اطلاع داد.

صدور الکترونیکی مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری زنجان

میراث آریا: از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 1400، با اعلام این خبر گفت: برای توسعه دولت الکترونیک و حذف فرآیند های زائد و وقت گیر در صدور مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری، سامانه جامع آمار و اطلاعات، فعالیت خود را از اول اردیبهشت آغاز و صدور و تمدید تمام مجوزها به وسیله این سامانه انجام خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اضافه نمود: این سامانه ضمن صرفه جویی در زمان و تسهیل کار برای متقاضیان، کاهش بروکراسی اداری و توسعه دولت الکترونیک طراحی و راه اندازی شده است.

ارجمند توضیح داد: کارکرد دیگر این سامانه به روزرسانی و تسهیل آمارگیری از تمام مراکز گردشگری برای مدیریت و برنامه ریزی های آینده معاونت گردشگری و تشخیص احتیاج استان برای تکمیل و توسعه مراکز گردشگری استان است.

او ادامه داد: با توجه به کارکردهای این سامانه، لازم است تمام متقاضیان صدور و تمدید مجوز، به آدرس اینترنتی www.myst.mcth.ir مراجعه و نسبت به تکمیل درخواست خود اقدام نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان یادآور شد: در این سامانه پس از ثبت نام اولیه و با توجه به احتیاج متقاضی فرآیند آغاز می گردد و در واقع تمام تعاملات وزارتخانه با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای اخذ مجوز تا صدور مجوز و در صورت احتیاج تمدید مجوزهای صادر شده به وسیله این سامانه انجام می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 986

به "صدور الکترونیکی مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور الکترونیکی مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید