علی قارداشی: انتظارات از فدراسیون تنیس روی میز بالا رفته است

به گزارش تور انگلیس، رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به عملکرد گذشته مان، حالا انتظارات از تنیس روی میز بالا رفته است.

علی قارداشی: انتظارات از فدراسیون تنیس روی میز بالا رفته است

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه مراسم معارفه اش به عنوان ریاست فدراسیون تنیس روی میز در گفت وگو با ، گفت: ابتدا از اعضای محترم مجمع فدراسیون تنیس روی میز تشکر می کنم که مشارکت کردند. بخشی از سخت بودن شرایط فعلی ورزش کشور به تحریم های ناجوانمردانه باز می شود و مسائل قتصادی سختی هم در پیش خواهیم داشت که البته با یاری خانواده تنیس روی میز امیدوارم مسائل را یکی پس از دیگری از پیش رو برداریم و سعی خواهیم کرد تا فرایند رو به رشدی که در گذشته داشتیم را ادامه بدهیم.

علی قارداشی ادامه داد: انتظار وزارت ورزش و جوانان، کمیته بین المللی المپیک، مردم و خانواده تنیس روی نیز بالا رفته است و باید این انتظارات را برآورده کنیم. بخش های مختلف قهرمانی، توسعه باشگاه ها، داوران، زیرساخت ها و کار های عمرانی متنوعی وجود دارد که باید انجام بدهیم.

او درخصوص موضوع انتخابی المپیک در تنیس روی میز، بیان نمود: متناسب با زمان و شرایطی که داشتیم، همچنین آمادگی بازیکنان و شرایط کسب سهمیه، کادر فنی بهترین پیشنهاد را داد و تصمیم گیری کرد. کادر مدیریتی فدراسیون هم در آن مقطع نظرات کادر فنی را تایید کرد. در المپیک باید آماده تر ها راهی بازی ها شوند و رنکینگ جهانی بیشترین شانس ها را به ما نشان می دهد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به رقابت نزدیکی که بین ایرانی ها، قزاقستانی ها و ازبکستانی ها وجود داشت، تقریبا می توانیم بگوییم شانس برابری بین ایرانی ها و رقبایشان وجود دارد. امیدوارم بچه ها مثل 6 دوره اخیر در بخش مردان و 2 دوره اخیر در بخش بانوان، دوباره بتوانند این افتخار را برای کشورمان به دست بیاورند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 157

به "علی قارداشی: انتظارات از فدراسیون تنیس روی میز بالا رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی قارداشی: انتظارات از فدراسیون تنیس روی میز بالا رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید