موافقت هیات اجرایی با کلیات افزایش حقوق ماهانه مدال آوران المپیک

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره این نشست گفت: در ابتدای نشست رییس کمیته ملی المپیک از زحمات فدراسیون ها و کادر مربیان در ایام کرونایی جهت آماده نگه داشتن ورزشکاران و سهمیه بگیران تقدیر و تشکر کرد و همچنین در ارتباط با شرایط عمومی تمرینات و آمادگی ورزشکاران و سهمیه بگیران مباحثی مطرح و مواردی تبادل نظرشد.

موافقت هیات اجرایی با کلیات افزایش حقوق ماهانه مدال آوران المپیک

در ادامه آقای سید عبدی افتخاری رییس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در خصوص ساز و کار تخصیص و معین شاخصه های توزیع بودجه فدراسیون ها برای سال آینده و همچنین نحوه حمایت از رشته های المپیکی برای حضور قدرتمندانه در بازی های المپیک توکیو 2020 گزارشی ارائه دادند که درباره آن بحث و مصاحبه و مقرر شد تا کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی نظرات ارائه شده اعضای هیات اجرایی را بررسی و در صورت نیاز مورد بازنگری قرار داده و نتیجه را به هیات اجرایی ارائه نماید.

موضوع دیگر، بررسی طرح پیشنهادی به کارگیری ورزشکاران در پست های مورد نیاز بوده که مقرر شد تا در این زمینه کارشناسی لازم اجرا شده تا در نشست های بعدی مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد. لازم به ذکر است این موضوع در حد صرفاً یک پیشنهاد بوده و نیاز به کار کارشناسانه دقیق حقوقی دارد که در نشست های آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

یکی از نکات قابل ذکر در نشست امروز موضوع افزایش پرداختی ماهانه به مدال آوران المپیکی بود که از سوی هیات اجرایی با کلیات افزایش آن موافقت و مقرر شد با توجه به اینکه موضوع نیاز به معین شاخصه های لازم بر حسب نوع و تعداد مدال دارد در جلسات بعدی در این باره بررسی های لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 384

به "موافقت هیات اجرایی با کلیات افزایش حقوق ماهانه مدال آوران المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت هیات اجرایی با کلیات افزایش حقوق ماهانه مدال آوران المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید