فدراسیون رای بازیکن جنجالی پرسپولیس را صادر کرد؟

به گزارش تور انگلیس، پس از شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان از سینا اسدبیگی و باشگاه پرسپولیس، کمیته شرایط فدراسیون فوتبال طی هفته های اخیر جلساتی را برای رسیدگی به این پرونده برگزار نموده، اما هنوز نتیجه و رأی نهایی در این مورد صادر نشده است.

فدراسیون رای بازیکن جنجالی پرسپولیس را صادر کرد؟

در جدیدترین اتفاق در پرونده اسدبیگی، جلسه ای در روز های پایانی هفته گذشته در کمیته شرایط برگزار شده و ادعا های طرفین بار دیگر مورد آنالیز قرار گرفته است و با تصمیم کمیته شرایط، طرفین پرونده باید به زودی لایحه جدیدی را به این کمیته ارائه نمایند تا مجدداً جلسه ای برای رسیدگی به این پرونده برگزار گردد.

در این زمینه شنیده می گردد قرارداد ادعا شده به وسیله باشگاه ذوب آهن با قراردادی که وکلای سینا اسدبیگی ارائه نموده اند همخوانی ندارد و قرارداد ها دارای تناقض های مهمی است. موضوعی که باعث شده است همچنان کش و قوس ها درباره این پرونده ادامه داشته باشد.

با توجه به اینکه قرارداد ادعا شده به وسیله واتساپ به بازیکن ارسال شده است؛ اصل قراردادی در این خصوص وجود ندارد و به این ترتیب موضوع ورود کارشناس خط شناسی به پرونده نیز مطرح نیست و باید دید در نهایت چه تصمیمی برای این پرونده گرفته خواهد شد.

باشگاه ذوب آهن پیش از شروع فصل جاری از سینا اسدبیگی و باشگاه پرسپولیس به علت فسخ قرارداد یکطرفه این بازیکن با ذوبی ها شکایت نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1501

به "فدراسیون رای بازیکن جنجالی پرسپولیس را صادر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون رای بازیکن جنجالی پرسپولیس را صادر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید