فرانسه فردا دولت جدیدش را معرفی می نماید

به گزارش تور انگلیس، رئیس جمهور فرانسه فردا دولت جدید این کشور را در راستای تمدید فعالیت دولتش تا انتخابات سال 2022 معرفی خواهد نمود.

فرانسه فردا دولت جدیدش را معرفی می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دو منبع نزدیک به امانوئل مکرون گفتند که وی روز دوشنبه از کابینه جدید خود رونمایی خواهد نمود.

این اتفاق پس از آن روی داد که ماکرون در اوایل این هفته نخست وزیر خود را تغییر داد تا نیروی تازه نفسی به دولت خود بدهد.

این منابع قبلا گفته بودند که ماکرون و نخست وزیر جدیدش، ژان کاستکس ، روز یکشنبه در کاخ ریاست جمهوری الیزه ملاقات خواهند کرد تا در خصوص شکل دادن به دولت جدید صحبت نمایند.

یکی از این منابع در مصاحبه ای با رویترز گفت: در این مرحله یک معماری با حدود 20 وزیر پیش بینی شده است و وزرای کم تجربه تر در مرحله دوم معرفی خواهند شد.

طبق یک نظرسنجی که از مردم کشورهای مختلف اروپا در خصوص عملکرد رهبران کشورهای اروپایی در مدیریت بحران کرونا صورت گرفته است، 42 درصد از مردم فرانسه از عملکرد ضعیف امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور اعلام نارضایتی کردند و تنها 24 درصد از عملکرد وی در مبارزه با کرونا رضایت داشته اند.

فرانسه از نظر تعداد مبتلایان و جانباختگان کرونا پس از آمریکا، اسپانیا، ایتالیا و انگلیس در رده پنجم دنیا واقع شده است و تا به امروز 168 هزار و 396 نفر این کشور به کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد 24 هزار و 760 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 449

به "فرانسه فردا دولت جدیدش را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه فردا دولت جدیدش را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید