قوانین نو پاراتکواندو از شهریورماه اجرایی می گردد

به گزارش تور انگلیس، تهران (پانا) - برای برگزاری عادلانه تر و ایمن تر رقابت های پاراتکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو اوزان، رویدادها و کلاس های این رشته را مورد بازبینی قرار داده که از شهریورماه اجرایی خواهد شد.

قوانین نو پاراتکواندو از شهریورماه اجرایی می گردد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، برای برگزاری عادلانه تر و ایمن تر رقابت های پاراتکواندو، فدراسیون دنیای تکواندو اوزان، رویدادها، و کلاس های این رشته را مورد بازبینی قرار داده که شهریورماه اجرایی خواهد شد.

این تحقیقات از سال 2019 و در رقابت های قهرمانی دنیا ترکیه آغاز شده و بعلاوه تحقیقات فیزیکی بر روی ورزشکاران از رقابت های آزاد قهرمانی اروپا و آزاد آسیا 2019 آغاز شده است.

در تغییرات تازه اوزان مردان و زنان به 10 وزن افرایش پیدا نموده که شامل وزن های 58-، 63-، 70-، 80- و 80+ کیلوگرم مردان و وزن های 47-، 52-، 57-، 65- و 65+ کیلوگرم زنان است.

این تغییرات برای حضور در بازی های پارالمپیک 2024 - پاریس اجرایی می گردد.

در مورد کلاس بندی پاراتکواندوکاران به وسیله محققان دانشگاهی آنالیز های لازم اجرا شده که تمامی مطالعات و تحقیقات فیزیکی صورت گرفته، مورد بازبینی قرار گرفته و در مجمع فدراسیون دنیای تکواندو تایید شده است.

از 15 شهریورماه ورزشکاران باید در اوزان تازه مورد ارزیابی قرار گیرند تا برای حضور در تورنمنت ها با قوانین تازه پاراتکواندو فدراسیون دنیای تکواندو آمادگی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1099

به "قوانین نو پاراتکواندو از شهریورماه اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین نو پاراتکواندو از شهریورماه اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید