مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، بهمن رضایی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جامعه نسبت به بیماری کرونا رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان و رده جوانان را آخر شهریور ماه امسال برگزار خواهیم کرد تا شرایط آمادگی ورزشکاران را مورد ارزیابی قرار دهیم، تاکید نمود: این مسابقات برای تمام رده های سنی حکم انتخابی تیم ملی را خواهد داشت.

مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد

وی ادامه داد: رده سنی جوانان دو رویداد مهم پاراآسیایی بحرین و جهانی سوئیس را در سال 2021 در پیش دارد. بر همین اساس احتیاج داریم که رقابت های قهرمانی کشور را برگزار کنیم تا شرایط رکورد ورزشکاران تعیین گردد و همچنین اگر در بحث کلاس بندی مسئله ای وجود دارد به وسیله فدراسیون آن را رفع کنیم.

رضایی اضافه نمود: در بخش بزرگسالان نیز به دلیل آنالیز آمادگی ورزشکاران و نیز رنکینگ آنها این مسابقات حائز اهمیت است داشتن اطلاعات کافی در خصوص آخرین شرایط ورزشکارن برای زمانی که قرار است به منظور حمایت و حضور در اردوهای متمرکز، اسامی را به کمیته ملی پارالمپیک ارائه دهیم، حائز اهمیت است.

رئیس انجمن پارادوومیدانی مطرح نمود: تمامی ورزشکاران ما به جز حامد امیری که در اردوی آخر با حضور دبیرکل و معاون فنی پارالمپیک رکورد طلایی خود را به ثبت رساند، باید در رقابت های قهرمانی کشور حاضر شوند.

رضایی گفت: تمرینات ورزشکاران را در این مدت که ویروس کرونا باعث تعطیلی اردوها شده است زیر نظر داشتیم. آنها به وسیله فضای مجازی با من و مربیان استانی در تماس بودند تا برنامه های تمرینی خود را هماهنگ نمایند.

وی توضیح داد: البته بیماری کرونا کار را در تمرین سخت و محدود نموده است. ما هم به همین دلیل تصمیم گرفتیم آخر فصل تابستان مسابقات را برگزار کنیم تا ورزشکاران زمان کافی برای تمرین داشته باشند و به آمادگی مطلوب و مد نظر انجمن برسند.

رئیس انجمن پارادوومیدانی در خاتمه گفت: تعدادی از ورزشکاران ما که رکوردهای خیلی خوبی در مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته به ثبت رساندند احتیاج به کلاس بندی بین المللی دارند. به همین منظور قرار بود سال 98 در مسابقات امارات حاضر شوند که متاسفانه این رویداد به دلیل بیماری کرونا لغو شد. امیدوارم بعد از این شرایط، با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون بتوانیم در نخستین تورنمنت برون مرزی این نفرات را اعزام کنیم تا علاوه بر کلاسبندی بین المللی، در رنکینگ جهانی نیز قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 480

به "مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید