معرفی زیباترین محل های اقامت و هتل های صخره ای کاپادوکیا

به گزارش تور انگلیس، منطقه کاپادوکیا در مرکز آناتولیا ترکیه واقع شده است و یکی از منطقه ها توریستی این کشور است. صخره ها، غارها و دره هایی که همه به صورت طبیعی در این منطقه شکل گرفته اند از اصلی ترین دلایل جذب جهانگرد هستند. در بعضی از این غارها هتل و اقامتگاه برای این جهانگردان تعبیه شده است. یک شهر زیر زمینی کامل هم در زیر این منطقه وجود دارد که در زمان های قدیم به وسیله مسیحیان ساخته شده است. در صورتی که قصد سفر به این منطقه را دارید می توانید در یکی از هتل های صخره ای کاپادوکیا اقامت داشته باشید. اقامت در این هتل های صخره ای مسلما یکی از متفاوت ترین تجربه های زندگی شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا در این مطلب از مجله جهانگردی خبرنگاران به معرفی هتل های صخره ای کاپادوکیا بپردازیم.

معرفی زیباترین محل های اقامت و هتل های صخره ای کاپادوکیا

سوییت های صخره ای کاپادوکیا | Cappadocia Cave Suites

حس و حال اقامت در هتل های صخره ای کاپادوکیا همانند زندگی در گذشته است. سوییت های صخره ای کاپادوکیا درون غارهای باستانی این منطقه واقع شده است و کاکلا منطبق بر حال و هوای قرون وسطایی است. اما داخل سوییت ها بسیار لوکس و تمییز است و بعضی از اتاق ها شومینه خصوصی نیز دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل وجود رستورانی به نام هیستوریا است. در این رستوران می توانید غذاهای محلی ترکی و بعلاوه سایر غذاهای بین المللی را نوش جان کنید.

هتل صخره ای ویژه کلبک | Kelebek Special Cave Hotel

یکی دیگر از هتل های صخره ای کاپادوکیا که قصد داریم به شما معرفی کنیم هتل صخره ای ویژه کلبک نام دارد. این هتل رو به منظره شهر گروم است و پنجره های آن منظره فوق العاده ای را در مقابل شما قرار می دهد. حمام، سونا و استخر روباز از مهم ترین امکانات تفریحی و رفاهی این هتل هستند. در طراحی این هتل سعی شده است تا از همه چیز به نحوی استفاده گردد که حس قدیمی بودن را به خوبی به مسافر منتقل کند. تقریبا بیشتر سوییت ها و اتاق های این هتل دارای یک بالکن اختصاصی هستند تا بتوانید از منظره ها رو به روی تان نهایت استفاده را ببرید.

غارهای بی نظیر کایاکاپی | Kayakapi Premium Caves

یکی دیگر از هتل های صخره ای کاپادوکیا در غارهای بی نظیر کایاکاپی قرار گرفته است. در صورت اقامت در این هتل از جاذبه های دیدنی دیگری همانند موزه فضای باز زلوه و بعلاوه کلیسای النظر فاصله بسیار اندکی خواهید داشت. اتاق های این هتل همان اتاق های قرون وسطایی در دل صخره ها است که مورد بازسازی قرار گرفته. شما می توانید حکاکی و نقاشی بر روی دیوار و یا سایر وسایل درون هتل مشاهده کنید که مربوط به دوران قرون وسطی است. وجود حمام های خصوص در هر اتاق، اشتحر شنا در فضای روباز و وجود دو رستوران محلی از دیگر امکاناتی است که در صورت اقامت در این هتل به آنها دسترسی خواهید داشت.

هتل صخره ای ترا | Terra Cave Hotel

یکی دیگر از هتل های صخره ای کاپادوکیا ترا نام دارد. این هتل که در گزوم واقع شده است در واقع یکی از خانه های مورد استفاده در قرن 19 م است. اگر به نحوه زندگی مردم در گذشته علاقه دارید اقامت در این هتل دید بسیار خوبی در خصوص نحوه زندگی مردم در زمان های گذشته به شما خواهد داد. هرچند که در طراحی هتل سعی شده است که این احساس قدیمی در شما از بین نرود اما همچنان به امکانات لوکس و مدرنی نیز دسترسی خواهید داشت. تقریبا در تمامی اتاق های این هتل به اینترنت رایگان دسترسی دارید. نشستن در کنار آتش و یا اسب سواری در محوطه از تفریحاتی است که در مدت زمان اقامت تان در این هتل می توانید تجربه کنید. این هتل به سرو صبحانه های مفصل و گسترده نیز معروف است.

هتل صخره ای یوناک اولری | Yunak Evleri Cave Hotel

یکی از قدیمی ترین هتل های صخره ای در کاپادوکیا یوناک اولری نام دارد. این هتل که در منطقه اورگاپ واقع شده است قدمتی معادل با قرن پنجم میلادی دارد. در کنار این هتل یک ساختمان یونانی مربوط به قرن نوزدهم وجود دارد که امکان انتخاب اتاق در آن را نیز خواهید داشت. مبلمان های دستباف و حمام هایی که با سنگ مرمر درست شده اند از مهم ترین ویژگی های این هتل به حساب می آیند. در فاصله پنج دقیقه این هتل، پارک ملی گروم واقع شده است که بازدید از آن نیز خالی از لطف نیست. قدم زدن و اسب سواری از جمله کارهایی است که در این پارک می توانید انجام دهید و در مقابل خود نیز منظره فوق العاده ای از کاپادوکیا داشته باشید.

سوییت های صخره ای آرتمیس | Artemis Cave Suites

یکی دیگر از هتل های صخره ای در کاپادوکیا مجموعه سوییت های صخره ای آرتمیس است. اقامت در این هتل زیبا به واقع ارتباط شما را به طور کامل از دنیای خارج قطع خواهد نمود. باغ های خصوصی و بالکن های این هتل تک تک مهمانان این هتل را شگفت زده خواهد نمود. می توانید شب ها و در بالکن سوییت تان به تماشای چراغ های روشن در کاپادوکیا و دودکش های افسانه ای بنشینید. اسب سواری و صخره نوردی از جمله مهم ترین تفریحات درون این هتل به شمار می روند. جالب است که کارکنان این هتل نیز در این امور می توانند به شما آموزش داده و بهتان یاری نمایند.

سوییت های صخره ای سلطان | Sultan Cave Suites

یکی دیگر از هتل های صخره ای در کاپادوکیا در منطقه آیدینلی هیل قرار گرفته است. این هتل که به نام سلطان معروف است یکی از برترین هتل های منطقه به شمار می آید و در ارتفاع بسیار بالایی واقع شده است. در این هتل یک دید پارانوما و 350 درجه می توانید نسبت به اطراف تان داشته باشید که در نوع خودش بی نظیر است. اتاق های این هتل به اینترنت وای فای مجهز هستند و حمام های بسیار لوکسی نیز در آن ها تعبیه شده است. یکی از تفریحات شما در این هتل می تواند نشتن در تراس اتاق تان و تماشای عبور بالن های هوای داغ از بالای سرتان باشد.

هتل آرگوس کاپادوکیا

یکی دیگر از هتل های صخره ای کاپادوکیا هتل آرگوس نام دارد. این هتل لوکس در کنار یک صومعه باستانی ساخته شده است. یکی از جذابیت های اصلی این هتل این است که دارای 6 ساختمان مجزا از یکدیگر است ولی همه آنها به وسیله تونل های بلند شهر زیر زمینی به هم متصل هستند. در گذشته این هتل مکانی زیر زمینی برای پناه گرفتن و فرار کردن از دست دشمنان بوده است. منظره ها دیدنی فوق العاده شهر زیر زمینی به همراه حوضچه های غاری از مهم ترین جاذبه های این هتل صخره ای به شمار می روند.

اقامتگاه غار کاپادوکیا

یکی دیگر از هتل های صخره ای در کاپادوکیا اقامتگاه غار نام دارد که به طور کامل در دل کوه ساخته شده است. در این هتل می توانید دیدی کامل به تمام منطقه ها کاپادوکیا داشته باشید. شکل و شمایل اتاق های این هتل به صورت یک غار طراحی شده است ولی در عین از تمامی امکانات مدرن و مجهز به روز برخوردار است. این هتل با 79 اتاق و 26 سوییت برای کسانی که در پی کسب آرامش مثال زدنی هستند مکانی فوق العاده به شمار میرود.

هتل موزه کاپادوکیا

یکی دیگر از هتل های صخره ای در کاپادوکیا هتل موزه کاپادوکیا است. همانطور که از نام این هتل تعیین است بخش های از این هتل شامل طبیعت دست نخورده می گردد. و قسمت های دیگر نیز به طور کامل بازسازی شده اند. هیچکدام از اتاق ها و سوییت های این هتل به یکدیگر شباهت ندارند. موزه زنده یکی از عبارت هایی است که برای توصیف این هتل به کار می رود. از دورن اتاق های این هتل دید فوق العاده ای نسبت به منظره ها دیدنی کاپادوکیا می توانید داشته باشید. در صورتی که جز دوست داران تاریخ هستید اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می دهیم.

جمع بندی معرفی زیباترین هتل های صخره ای در کاپادوکیا

کاپادوکیا یک منطقه در مرکز آناتولی ترکیه است. این منطقه به واسطه وجود صخره های طبیعی و غارها و دره هایش معروف شده است و سالیانه تعداد زیادی مسافر و جهانگرد برای بازدید به آنجا سفر می نمایند. در زمان قرون وسطی نیز مسیحیان برای فرار از دست سربازان رومی به این منطقه پناه آوردند و در زیر زمین یک شهر را به طوب کامل ساخته اند. هتل های لوکسی در دل این صخره ها و حتی در این شهر زیر زمینی ساخته شده است که می توانید در آن ها اقامت داشته باشید. در این مقاله به معرفی چندتا از زیباترین هتل های صخره ای کاپادوکیا پرداختیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1670

به "معرفی زیباترین محل های اقامت و هتل های صخره ای کاپادوکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی زیباترین محل های اقامت و هتل های صخره ای کاپادوکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید