مهلت تکمیل وجه متقاضیان موسو گرند خان اعلام شد

به گزارش تور انگلیس، صنایع خودروسازی ایلیا از متقاضیان خرید پیکاپ موسو گرند خان دعوت نموده است تا پیش از سرانجام مهلت 26 مهرماه، برای تکمیل وجه و نهایی سازی خرید خود به نمایندگی های منتخب مراجعه نمایند.

مهلت تکمیل وجه متقاضیان موسو گرند خان اعلام شد

خبرنگاران - صنایع خودروسازی ایلیا، از متقاضیان خرید پیکاپ موسو گرند-خان جهت تکمیل وجه خودروی خریداری شده، دعوت کرد تا جهت مراجعه به نمایندگی انتخاب شده، فرصت ثبت نام را از دست ندهند.

با توجه به اعلام شرایط فروش اولین پیکاپ سانگ یانگ کره ای محصول (SSANGYONG) KGM در بازار ایران از 17 تا 19 مهرماه، فرصت تکمیل وجه و انعقاد قرارداد این خودرو تا روز چهارشنبه 26 مهرماه امکان پذیر است.

آخرین مهلت تکمیل وجه متقاضیان

متقاضیان اولین مرحله پیش فروش پیکاپ موسو گرند- خان محصول (SSANGYONG) KGM که به وسیله وبسایت خودروسازی ایلیا فرم رزرو دریافت نموده اند، فرصت دارند تا انتها روز چهارشنبه 26 مهرماه نسبت به تکمیل وجه این خودرو اقدام نمایند.

بعلاوه تمامی متقاضیان می توانند مراحل خرید خودروی موسو گرند-خان را از نمایندگی انتخاب شده خود پیگیری نمایند.

شرایط پیش فروش پیکاپ موسو گرند خان

قیمت قطعی پیکاپ خودرو موسو خان سه میلیارد و 190 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان می توانند با پیش پرداخت یک میلیارد و 540 میلیون تومان برای خرید این محصول کره ای ثبت نام نمایند. مرحله دوم پرداخت طی یک فقره چک 45 روزه به مبلغ 900 میلیون تومان است. الباقی قیمت خودرو در زمان صدور دعوتنامه و پس از کسر سود مشارکت پرداخت می گردد.

سود مشارکت این طرح فروش 18 درصد و سود تاخیر (سالانه) 19 درصد اعلام شده است.

امکانات و موتور پیکاپ کره ای خودروسازی ایلیا

خودرو موسو خان به علت ساخت کره ای و همکاری سانگ یانگ با مرسدس بنز در طراحی موتور، می تواند از مزایای رقابتی برخوردار باشد.

موتور سری 200 e-XGI توربو که در این خودرو استفاده شده، یکی از نقاط متمایز آن به شمار می رود. این موتور می تواند 225 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. گیربکس آن 6 دنده اتوماتیک ساخت AISIN ژاپن و نیز دو دیفرانسیل (4WD) است.

این محصول نو بازار با دارا بودن چهار رادار ایمنی مانند RCTW، SEW، LCW و BSW، می تواند ایمنی بالایی را برای رانندگان فراهم کند. این امکانات که بیشتر در خودروهای سواری و SUV به کار می رود، موسو خان را از سایر رقبا متمایز می نماید.

در طراحی ظاهری خودرو موسو خان نیز چراغ های HID (زنون)، مه شکن های LED و جلوپنجره کرومی (گریل) عمودی، به کار رفته است. در بخش داخلی، امکاناتی مانند پوشش چرم صندلی ها و فرمان، سیستم گرم کن و تهویه صندلی ها، صندلی های برقی و ایربگ های جانبی، استفاده شده است.

منبع: بیت ران
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1687

به "مهلت تکمیل وجه متقاضیان موسو گرند خان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل وجه متقاضیان موسو گرند خان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید