مولر: انتخاب مسی ناامید کننده بود

به گزارش تور انگلیس، ستاره بایرن مونیخ اعطای توپ طلا به لیونل مسی در سال جاری را ناامید کننده توصیف کرد. او لواندوفسکی را شایسته ترین بازیکن به کسب این جایزه دانست.

مولر: انتخاب مسی ناامید کننده بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از linkedin، هواداران بایرن مونیخ و لواندوفسکی امید زیادی داشتند که این بازیکن بتواند توپ طلا در سال 2021 را کسب کند اما این جایزه در نهایت به مسی داده شد.

توماس مولر درباره اعطای این جایزه به مسی گفت: از نگاه بایرن، آلمانی ها و لهستانی ها و بسیاری دیگر مراسم توپ طلا که دیشب برگزار شد ناامید کننده بود. باوجود آنکه من سال ها است که در این حیطه هستم اما باید بگویم که غافلگیر نشدم چرا که چنین اتفاقی در سال 2013 هم برای ریبری رخ داد.

او ادامه داد: نرسیدن لواندوفسکی به توپ طلا چیزی از ارزش های او و بایرن کم نمی کند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و از هیچ تیمی نمی ترسیم. در پی کسب موفقیت های بیشتری هستیم تا همه جهان به قدرت ما اعتراف کنند.

مولر در ادامه برای بارسلونا کری خواند و گفت: می خواهیم برابر بارسلونا قدرت خود را نشان دهیم و با اقتدار راهی دور بعد شویم. باوجود آنکه من لواندوفسکی را شایسته توپ طلا 2021 می دانم اما به مسی تبریک می گویم.

دیدار بایرن مونیخ و بارسلونا در حالی بدون تماشاگر در مونیخ برگزار می شود که بایرن صعود خود را به عنوان تیم نخست قطعی کرده، این در حالی است که بارسلونا برای صعود به پیروزی نیاز دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1263

به "مولر: انتخاب مسی ناامید کننده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مولر: انتخاب مسی ناامید کننده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید