نتایج فصل سوم چهار فصل تئاتر ایران اعلام شد، تمدید فصل چهار

به گزارش تور انگلیس، نتایج فصل سوم پروژه چهار فصل تئاتر ایران اعلام و مهلت ارسال ایده برای فصل چهارم نیز تمدید شد.

نتایج فصل سوم چهار فصل تئاتر ایران اعلام شد، تمدید فصل چهار

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ایوب آقاخانی طراح و مدیر پروژه آموزش نمایشنامه نویسی چهار فصل تئاتر ایران و مسئول دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری، نتایج پانزدهمین دوره از کارگا های فصلی این پروژه (سومین فصل در دور نوین آن) را با عنوان خانواده در آیینه تئاتر پس از تجمیع آرای اعضای هیات علمی آن فصل متشکل از عطاالله کوپال، مهرداد رایانی مخصوص و آرش عباسی معرفی کرد.

نتایج فصل سوم از این پروژه عبارتند از:

- تنهایم نگذار نوشته احمد خزل زاده از کرمانشاه

- مستاجر نوشته پگاه شمس از همدان

در این فصل از استان های مختلف کشور 53 طرح به دبیرخانه این پروژه رسید که 10 طرح از میان آن ها انتخاب شد. از میان 10 طرح منتخب نهایتا 8 نمایشنامه از 7 نویسنده از 6 استان کشور در کارگاه فصلی این دوره شرکت کردند که 2 اثر نامبرده به عنوان خروجی نهایی و برتر فصل به انتشارات سوره مهر جهت آنالیز و چاپ از طرف دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنر های نمایشی معرفی می شوند.

آقاخانی درباره فراخوان فصل چهارم این پروژه گفت: فراخوان چهارم دور نوین پروژه در آخرین روز های آرامشِ پیش از بیماری فراگیر، با عنوان شهدای مقاومت منتشر شد و آثاری به دست دبیرخانه پروژه چهار فصل تئاتر ایران رسید که پیش از اعلام اسامی و منتخبانِ آنها، تا سرانجام فروردین برای رسیدن طرح های جدیدتر صبر خواهیم کرد تا دوستانی که به هر دلیلی در حال و هوای اضطراب های منطقی این روز ها فرصت نکردند درنگی بنمایند و طرحی را به وسیله آدرس اینترنتی [email protected] برای دفتر مطالعات و پژوهش ها ارسال نمایند برای این کار از فرصت تمدید یک هفته ای استفاده نمایند.

اعضای هیات علمی فصل چهارم از دور نوین (فصل شانزدهم در تاریخ پروژه) به زودی معرفی خواهند شد.

دور نوین این پروژه جامع ملی آموزش نمایشنامه نویسی به علاقمندانِ خارج از پایتخت از اواخر سال 1397 با حمایت مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری و با مدیریت ایوب آقاخانی با هدف تقویت بنیه درام نویسی خارج از پایتخت و کم کردن فاصله تئاتر تهران و شهرستان ها در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 284

به "نتایج فصل سوم چهار فصل تئاتر ایران اعلام شد، تمدید فصل چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج فصل سوم چهار فصل تئاتر ایران اعلام شد، تمدید فصل چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید