نظر لاریجانی درباره جناحی که می تواند کشور را نجات دهد

به گزارش تور انگلیس، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من تمام جناح ها و افراد جریان های سیاسی کشور را می شناسم و هیچ یک از این جریان ها به تنهایی قدرت حل مسائل کشور را ندارند مگر اینکه با یکدیگر اتحاد و تعامل داشته باشند.

نظر لاریجانی درباره جناحی که می تواند کشور را نجات دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، علی لاریجانی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه استاندارد در قم گفت: اگر نخبگان تمام جریان های سیاسی کشور دور یک دیگر جمع شوند می توانند مسائل اساسی کشور را کنترل و مدیریت کنند.

وی تاکید کرد: در شرایطی که دشمن با تمام ملت ایران درگیری دارد تمام مسئولان باید در جهت اتحاد حرکت کرده و بر آتش اختلافات دامن نزنند.

لاریجانی گفت: جهت گیریهای اختلاف افکنانه برخی از مسئولان در شرایط هجمه همه جانبه دشمنان به هیچ وجه قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی شرح داد: هدف تحریم های بین المللی آشفتگی اقتصادی با ایجاد رخنه در جهت تولید و اشتغال است.

لاریجانی افزود: در این شرایط تا حد امکان از ظرفیت دیپلماسی برای حل مسائل اقتصادی و تولیدی استفاده می شود.

وی افزود: علاوه بر استفاده از توان دیپلماسی برای بهبود شرایط تولید باید افکار عمومی و فضای کلی جامعه به سوی تولید و اشتغال هدایت شود.

کننده مردم قم تاکید کرد: در شرایطی که دشمن برای زمینگیر کردن اقتصاد ایران تمام همت خود را به کار گرفته باید تمام اراده ها و هدف گیری ها در جهت رونق تولید قرار بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 71

به "نظر لاریجانی درباره جناحی که می تواند کشور را نجات دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر لاریجانی درباره جناحی که می تواند کشور را نجات دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید