هروی: نتیجه دلخواه ما در شیلی و فرانسه کسب نشد، امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم

به گزارش تور انگلیس، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: شرایط خوبی داریم ولی هر چه به المپیک نزدیک تر می شویم، رقابت سخت تر و حساسیت بالاتر می رود.

هروی: نتیجه دلخواه ما در شیلی و فرانسه کسب نشد، امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنیدو در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، سید شهرام هروی به سایت فدراسیون کاراته گفت: مهمترین هدف ما این است که بچه ها از نظر ذهنی و بدنی آماده باشند و کوشش می کنیم با توجه به نزدیکی لیگ های کاراته وان و فرایند فرسایشی برای بازیکنان، عملکرد فنی تیم پایین نیاید.

هروی ادامه داد: به بچه های تیم ملی خسته نباشید می گویم. سوای هر نتیجه ای که در لیگ های شیلی و فرانسه به دست آمد از نظر فنی عملکرد بازیکنان ایده آل بود اما نتیجه دلخواه ما کسب نشد. انشالله بتوانیم در دوبی نتیجه دلخواه و درخور را کسب کنیم.

وی توضیح داد: از دکتر صالحی امیری بابت حمایت مطلق از کاراته و هادی ساعی به دلیل صحبت هایش در خصوص نتایج خوب کاراته در رقابت های کسب سهمیه المپیک در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک که ستودنی و مهم بود، تشکر وقدردانی می کنم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با فضای خوبی که از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حمایت هایشان از تیم کاراته ایران به وجود آمده امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.

وی در خصوص زمان شروع اردوی تیم ملی کاراته مردان گفت: برای لیگ جهانی امارات یک مرحله اردو خواهیم داشت که از صبح چهارشنبه 16 بهمن ماه شروع می گردد و تا زمان اعزام به مدت یک هفته ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 132

به "هروی: نتیجه دلخواه ما در شیلی و فرانسه کسب نشد، امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: نتیجه دلخواه ما در شیلی و فرانسه کسب نشد، امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید