پرتکرارترین دلایل حذف آگهی در خبرنگاران کدامند؟

به گزارش تور انگلیس، شاید برای شما هم رخ داده که روی خبرنگاران چیزی را آگهی کنید اما آگهی شما حذف گردد. اگر این اتفاق برای شما پیش آمده حتما بارها از خود سئوال نموده ای که علت این امر چه می تواند باشد

پرتکرارترین دلایل حذف آگهی در خبرنگاران کدامند؟

ما در این مطلب قصد داریم 5 علت مهم حذف آگهی در سایت خبرنگاران را به شما بگوئیم تا رعایت آن به راحتی و بدون هیچ مسئله ای آگهی خود را ثبت کنید.

پس از حذف و یا عدم انتشار، علت آن به وسیله ایمیل پستچی خبرنگاران، به آدرس ایمیلی که در آگهی ثبت نموده اید، ارسال می گردد؛ بنابراین برای اطلاع از این موارد حتما در زمان ثبت آگهی از صحیح وارد کردن آدرس ایمیل خود مطمئن شوید.

آگهی تکراری است

طبق قوانین خبرنگاران امکان انتشار آگهی با محتوای مشابه وجود ندارد. درصورتیکه می خواهید مجددا آگهی مشابهی با آگهی های گذشته خود ثبت کنید باید ابتدا آگهی قبلی خود را از روی خبرنگاران حذف نموده و پس از 24 ساعت آگهی نو را ثبت کنید. راهنمای حذف آگهی بصورت کامل در بخش چگونه آگهی خود را حذف کنم؟ آمده است. این قانون با تکیه بر بازخورد کاربران و به منظور بهبود تجربه کاربری وضع شده اند.

تبلیغ سایت و درج وب سایت و شبکه اجتماعی در دسته خدمات و با پرداخت هزینه لینک امکان پذیر است

درصورتی که قصد دارید آدرس وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود را در آگهی خود قرار دهید، این امکان تنها در دسته خدمات امکان پذیر است. در دسته خدمات امکانی فراهم شده است که شما می توانید با پرداخت هزینه، آدرس وب سایت و شبکه های اجتماعی خود را در فیلدهای آگهی قرار دهید. این گزینه امکان ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهید که بازدیدکنندگان با کلیک بر روی آن به صورت مستقیم به آدرس ذکر شده فرستاده می شوند و دیگر نیازی به جست وجو و یا کپی کردن آدرس نیست.

درج مکرر آگهی مشابه در بازه کوتاه

در صورتی که شما به صورت هم زمان چند آگهی مشابه را ثبت نموده باشید با این پیام روبرو می شوید. بعلاوه پس از حذف آگهی تا 24 ساعت قادر به ارسال آگهی با محتوای مشابه با آگهی حذف شده نیستید و در طول این زمان اگر اقدام به ثبت آگهی مشابه نمایید با پیام درج مکرر آگهی مشابه در بازه کوتاه روبرو می شوید.

دسته بندی اشتباه است

برای سهولت در جست وجو و دسترسی کاربران خبرنگاران به آگهی ها، دسته بندی هایی به وجود آمده اند. در هنگام ثبت آگهی با توجه به ماهیت محصول یا خدمت خود دسته بندی مشخصی را انتخاب می کنید، برای آگاهی بیشتر از دسته بندی های خبرنگاران می توانید بخش دسته بندی مناسب آگهی من چیست؟ را مطالعه کنید. پس اگر در هنگام ثبت آگهی دسته بندی خود را اشتباه انتخاب نموده باشید آگهی شما با این عنوان که دسته بندی اشتباه است رد می گردد.

هر آگهی در یک شهر قابل انتشار است

طبق قوانین خبرنگاران شما تنها می توانید هر آگهی را در یک شهر منتشر کنید. در صورتی که آگهی منتشر شده ای بر روی خبرنگاران دارید و می خواهید آگهی مشابه ای در شهر دیگر نیز منتشر کنید، آگهی شما با پیام هر آگهی در یک شهر قابل انتشار است رد می گردد.

اگر هیچ کدام از دلایل بالا برای آگهی شما صادق نبود و یا آگهی تان به علت دیگری حذف شده بود، این موضوع را به وسیله گزینه ارتباط با پشتیبانی در پایین صفحه با ما مطرح کنید.

منبع: دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1452

به "پرتکرارترین دلایل حذف آگهی در خبرنگاران کدامند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرتکرارترین دلایل حذف آگهی در خبرنگاران کدامند؟" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتکرارترین دلایل حذف آگهی در خبرنگاران کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید