پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات راه اندازی شد

به گزارش تور انگلیس، هواپیمایی امارات برای همه مسافران نامی آشناست؛ یکی از بهترین خطوط هوایی دنیا که به عنوان یک ایرلاین چهار ستاره شناخته می گردد. از جمله مواردی که موجب فزونی پروازهای این شرکت هواپیمایی می گردد، امکاناتی است که در طول سفر برای مسافران فراهم می آورد. از جمله جدیدترین آن ها، امکانات و خدمات خاصی است که برای مسافران کلاس مالی (اکونومی) خود رونمایی نموده است. پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات راه اندازی شد و حالا دیگر متقاضیان این بلیط (البته در بعضی مسیرها)، مسافرهای معمولی نیستند، بلکه همچون یک مسافر کلاس بیزینس از آن ها پذیرایی می گردد! برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات پرواز پریمیوم اکونومی امارات (premium economy)، با خبرنگاران همراه شوید.

پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات راه اندازی شد

در کدام مسیرها می توان از پروازهای پریمیوم اکونومی استفاده کرد؟

در حال حاضر این پروازهای اکونومی پریمیوم امارات در بعضی از مقاصد در دسترس قرار گرفته است. این خدمات و ویژگی ها که خیلی ها منتظر آن بودند، در حال حاضر در هواپیماهای A380 که به فرودگاه های چارلز دوگل پاریس، هیترو لندن، و فرودگاه سیدنی می فرایند، از ابتدای آگوست 2022 رونمایی شده است. بعلاوه، این خدمات به روی پروازهای هواپیمایی امارات به مقصد نیوزیلند نیز از دسامبر 2022 اجرا خواهد شد.

معرفی کابین های پیشرفته پروازهای پریمیوم اکونومی | Premium Economy

هواپیمایی امارات روز دوشنبه به طور رسمی از کابین های تازه کلاس اکونومی خود در بزرگترین هواپیمای دنیا، ایرباس A360، که به تازگی به ناوگان این هواپیمایی اضافه شده، رونمایی کرد. این کابین ها، تجربه تازهی برای متقاضیان بلیط هواپیما اکونومی با پروازهای امارات ایجاد خواهد نمود.

امکانات پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات

دیگر قرار نیست مسافران مالی پروازهای امارات در یک فضای کسل نماینده و ساده اوقاتشان را سپری نمایند. جایگاه های پروازهای پریمیوم اکونومی دارای روکش چرمی ضد لک هستند که با پنل های چوبی که با آن ادغام شده، ظاهری لوکس و متفاوت دارند. هر جایگاه دارای شش حالت مختلف برای تنظیم تکیه گاه سر، تکیه گاه ساق پا و زیرپایی است. بنابراین مسافران در پروازهای طولانی به راحتی می توانند جایگاه خود را در ایده آل ترین حالت تنظیم نمایند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این کابین ها، فاصله مناسب جایگاه های پروازهای پریمیوم اکونومی از یکدیگر است که فضای کافی برای نشستن افراد متفاوت فراهم می دارد. فاصله جایگاه های این پرواز در هواپیمای A380 امارات 100 سانتیمتر (40 اینچ) است، در حالی که به طور میانه این فاصله در هواپیماهای دیگر بین 73 تا 83 سانتیمتر (29 تا 33 اینچ) در نظر گرفته می گردد.

همین مساله یکی دیگر از ویژگی هایی است که راحتی مسافران در پروازهای طولانی را فراهم می نماید. عرض هر جایگاه ها نیز تقریبا 50 سانتیمتر است و با توجه به فاصله زیادی که جایگاه ها از یکدیگر دارند، مسافران به راحتی می توانند بدون اینکه آزاری برای سایر مسافران ایجاد گردد، پشتی جایگاه را به عقب بدهند و استراحت نمایند. بعلاوه هر جایگاه به طور مجزا محل مخصوص شارژ وسایل الکترونیکی دارد.

منوی غذایی و انواع تفریح در طول پروازهای پریمیوم اکونومی

از دیگر امکانات پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات در کابین های تازه آن، می توان به انتخاب یک میز بزرگتر برای غذاخوردن اشاره نمود. بعلاوه مسافران مالی نیز حالا می توانند از گزینه های موجود در منوی اختصاصی پرواز، غذا و نوشیدنی مورد نظر خود را هر زمان در طول پروازشان انتخاب نمایند.

آنچه یک پرواز طولانی را قابل تحمل می نماید، تفریح های حین پرواز است. در کابین های تازه، این تفریح ها برای مسافران مالی نیز به روز شده و حالا می توانند در طول پرواز از هزاران فیلم، برنامه تلویزیونی و موسیقی بهره مند شوند. هر فرد می تواند برنامه مورد نظرش را انتخاب کند و با اتصال هدفون شخصی خود به بلوتوث دستگاه، به تماشای آن بپردازد. اینترنت بیسیم (Wi-Fi) نیز در طول پرواز با سرعت بیشتری در اختیار مسافران قرار می گیرد.

حذف فاصله بین پروازهای کلاس بیزینس و اکونومی

این خدمات تازه در پروازهای امارات، نظرات بسیار مثبتی را از سوی مسافران دریافت نموده، چرا که حالا فاصله ای که بین کلاس بیزینس و اکونومی وجود داشت، به حداقل رسیده است. حالا دیگر مسافران کلاس اکونومی نیز از امکاناتی برخوردار هستند که پیش تر فقط برای مسافران بیزینس یا فرست کلاس قابل دسترسی بود. اما از آنجایی که هزینه خرید بلیط بیزینس و فرست کلاس برای بسیاری از افراد بالا بود، نمی توانستند از چنین امکاناتی برخوردار باشند. اما حالا امکانات و خدماتی مشابه با قیمتی ارزان در اختیارشان قرار می گیرد.

به طور معمول قیمت پروازهای کلاس اکونومی چیزی بین 3000 تا 3500 درهم است، در حالی که در کلاس بیزینس مبلغی بین 12000 تا 15000 درهم دریافت می گردد که با یک قیاس ساده می توان تفاوت قیمتی این دو کلاس را متوجه شد. همین موجب شده روی کار آمدن پروازهای پریمیوم اکونومی (Premium Economy) با هزینه ای بسیار کمتر از کلاس بیزینس، برای کسانی که می خواهند با هزینه کمتری سفر نمایند، مهیج باشد. بخصوص اگر قرار باشد مسیری طولانی را در هواپیما باشید.

جایگاه جایگاه های پروازهای پریمیوم اکونومی

در هواپیماهای بویینگ 777، پنج ردیف کلاس مالی که پشت کلاس بیزینس قرار داشت حذف شده و به جای آن ها 24 جایگاه کلاس مالی پیشرفته جایگزین می گردد. در هواپیماهای a380 نیز 56 جایگاه مالی پیشرفته در قسمت جلویی هواپیما تعبیه می گردد که موجب می گردد پس از فرود، مسافران پروازهای اکونومی اولویت بیشتری برای خارج شدن از هواپیما داشته باشند.

سخن پایانی

شما نیز می توانید با انتخاب ایرلاین امارات برای پرواز تهران پاریس یا بلیط هواپیما لندن از این پس از چنین امکاناتی بهره مند شوید. اگر چنین چیزی برایتان اولویت دارد، حین خرید بلیط هواپیما، حتما به مدل هواپیما دقت کنید تا A380 یا بویینگ 777 هواپیمایی امارات باشد. در صورت احتیاج به مشاوره حتما با ما در خبرنگاران تماس بگیرید.

ویدا نورمحمدیان

منبع: فلای تودی
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1462

به "پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز پریمیوم اکونومی هواپیمایی امارات راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید