پورموسوی: 15 ماه در تیم ملی یک ریال هم دریافتی نداشتم، استعفا دادم و باز نمی گردم

به گزارش تور انگلیس، سرمربی سابق تیم ملی جوانان درباره جدایی خود از این تیم و حواشی این روز های فوتبال ایران توضیحاتی را بیان نمود.

پورموسوی: 15 ماه در تیم ملی یک ریال هم دریافتی نداشتم، استعفا دادم و باز نمی گردم

سید سیروس پورموسوی، سرمربی سابق تیم ملی جوانان فوتبال ایران در گفت و گو با ، درباره جدایی اش از تیم ملی جوانان بیان نمود: این موضوع جدید نیست و من چهار ماه پیش از تیم ملی جوانان خداحافظی کردم. دوست دارم برای فصل جدید برنامه ریزی کنم و در لیگ برتر حضور داشته باشم. اولویت من حضور در لیگ برتر است تا مانند گذشته کار کنم.

او اضافه نمود: خاطرات خوبی در تیم ملی جوانان داشتم و دلم نمی خواهد حرفی بزنم که باعث ناراحتی گردد. ما در تیم ملی امانت دار مردم هستیم و نمی خواهم حرفی بزنم که باعث ناراحتی گردد. من 15 ماه خوب را در تیم ملی جوانان سپری کردم و پس از آن احساس کردم که دیگر راه پیشرفت برای من و تیم ملی وجود ندارد و از این تیم خداحافظی کردم.

پورموسوی ادامه داد: در 15 ماه حضورم در تیم ملی یک ریال هم دریافتی نداشتم، اما همیشه با انگیزه در اردو ها و بازی ها حضور داشتم تا کارم را به نحو احسن انجام دهم. امیدوارم در آینده تیم ملی پیروز گردد و بتواند نتایج خوبی بگیرد. من از تیم ملی استعفا کردم، اما خرسند می شوم از اعضای کادر من مربی تیم انتخاب گردد.

سرمربی سابق تیم ملی جوانان بیان کرد: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مانند نوجوانان به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد. پیش از مسابقات قهرمانی آسیا تورنمنت های محبت آمیز ای در کشور هایی مثل چین و تاجیکستان برگزار می شد و تیم های ملی کشور ها در این رقابت ها خود را آماده می کردند، اما اکنون تیم ملی هیچ کشوری آماده سازی مناسبی نداشته و بعید می دانم این رقابت ها در موعد مقرر برگزار گردد.

او در خصوص بازیکنان تیم ملی جوانان گفت: اگر مربی، خانواده و باشگاه ها همکاری خوبی داشته باشند و از بازیکن محافظت کنند، بازیکنان تیم ملی جوانان می توانند نسل آینده فوتبال ایران باشند. آن ها بازیکنان تاکتیکی همراه با قدرت بدنی خوبی هستند و می توانند خیلی خوب بازی کنند. برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا نیاز به یک آماده سازی خوب دارند تا بتوانند با شرایط خوبی به میدان بروند.

پورموسوی در پایان در خصوص اینکه اگر فدراسیون فوتبال قرارداد جدیدی به او بدهد، آیا به تیم ملی بازمی گردد یا خیر، گفت: من تصمیم خود را گرفتم و از تیم ملی خداحافظی کردم. استعفای من نیز برای الان نیست و مربوط به 4 ماه قبل می گردد. به هرحال قطعا بازنمی گردم و می خواهم در لیگ برتر حضور داشته باشم. بازهم می گویم دوران خوبی را در تیم ملی سپری کردم، اما شرایط مهیا نبود و استعفا دادم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 413

به "پورموسوی: 15 ماه در تیم ملی یک ریال هم دریافتی نداشتم، استعفا دادم و باز نمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: 15 ماه در تیم ملی یک ریال هم دریافتی نداشتم، استعفا دادم و باز نمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید