پیرلو: موراتا از اولویت های یوونتوس بود

به گزارش تور انگلیس، آندره پیرلو، سرمربی ایتالیایی یوونتوس از ورود آلوارو موراتا به این تیم استقبال کرد.

پیرلو: موراتا از اولویت های یوونتوس بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در فصل جابجایی تابستانی نام های زیادی از جمله لوییس سوارز و ادین ژکو برای انتقال به یوونتوس مطرح شد، اما در نهایت این آلوارو موراتا بود به صورت قرضی از اتلتیکومادرید راهی تورین شد. در نشست خبری پیش از بازی فردا شب مقابل رم، آندره پیرلو مدعی شد به بازیکنان آماده بازی خواهد داد.

آندره پیرلو گفت: ما هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط بهتر از هفته گذشته بود. ما فشار تمرینات را بالا بردیم و بازیکنان نیز به خوبی پاسخ دادند. تعطیلات کوچکترین تاثیری روی ما نداشته است. پائولو دیبالا در کنار ما کار کرد و به تدریج به ترکیب بازمی شود. امروز شرایط دیبالا را آنالیز خواهیم کرد.

تغییر کل تیم پس از یک بازی عجیب خواهد بود. سعی می کنم در این هفته بازیکنانی را در ترکیب قرار دهم که روزهای خوبی را اخیرا سپری نموده اند. من ترکیبی را انتخاب می کنم که به نظر من بهترین شرایط را برای رویارویی با رم دارند.

انتقال آلوارو موراتا به یوونتوس؟ ما منتظر بودیم که یک مهاجم جذب کنیم و موراتا حالا اینجا است. من موراتا را به خوبی می شناسم و خوش شانس بودم که در گذشته کنار او بازی نموده ام. موراتا یکی از اولویت های ما بود. به دنبال چنین بازیکنی در سطح فنی و تاکتیکی. لورنزو پلگرینی نیز برای داشتن شانس بیشتر بازی و با توجه به در پیش بودن رقابت های یورو در سال آینده به جنوا رفت.

آینده سامی خدیرا؟ ما با سامی صحبت نموده ایم تا متوجه شویم بهترین راهکار برای او و یوونتوس چیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 577

به "پیرلو: موراتا از اولویت های یوونتوس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: موراتا از اولویت های یوونتوس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید