تماس مدیران منچستریونایتد با زیدان به توصیه رونالدو

به گزارش تور انگلیس، مدیران باشگاه منچستریونایتد به نظر می رسد برای تغییر سرمربی دست به کار شده اند.

تماس مدیران منچستریونایتد با زیدان به توصیه رونالدو

به گزارش خبرنگاران، ادامه فرایند ناامیدنماینده تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل جاری سبب شده تا شایعاتی در مورد آینده حرفه ای اوگلنار سولسشایر برسر زبان ها بیفتد. شیاطین سرخ عصر که روز شنبه در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس و در استادیوم کینگ پاور تن به شکست 4 بر 2 مقابل لسترسیتی دادند، در حال حاضر با 14 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس هستند و با چلسی صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارند. آنها در سه بازی اخیر خود در این رقابت ها تنها یک امتیاز کسب نموده اند و در لیگ قهرمانان آغاز چندانی خوبی نداشته اند و از دو بازی اول خود یک برد و یک شکست را تجربه نموده اند.

پس از شکست شیاطین سرخ مقابل روباه ها بود که نشریه انگلیسی اتلتیک مدعی شد؛ صندلی سولسشایر در منچستریونایتد در خطر نیست و این سرمربی نروژی حمایت کامل هیئت مدیره باشگاه را پشت خود می بیند، این در حالی است که فابریتزیو رومانو خبرنگار شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا روز گذشته اطلاع داد مدیران این باشگاه همچنان از سرمربی نروژی خود حمایت می نمایند و انتظار دارند شرایط تیم تحت راهنمایی وی در هفته های آینده بهتر گردد. طبق ادعای رومانو، آنها از نتایج و عملکرد تیم ناراضی هستند و اگر اوضاع بهتر نگردد، ممکن است شرایط تغییر کند.

برنامه تلویزیونی چیرینگیتو در شبکه مگای اسپانیا در تازه ترین مورد اما مدعی شده که مدیران باشگاه منچستریونایتد به توصیه کریستیانو رونالدو با زین الدین زیدان تماس گرفته اند و احتمال حضور سرمربی پیشین رئال مادرید روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ به جای سولسشایر را مورد آنالیز قرار داده اند. اوله که در ماه دسامبر 2018 در پی اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، راهنمایی این تیم را برعهده گرفت، تا به امروز در 162 بازی روی نیکمت من یونایتد نشسته و آمار 89 برد، 36 تساوی و 37 باخت را از خود برجای گذاشته است.

طرفداران منچستریونایتد که امیدوار بودند با اضافه شدن جیدون سانچو، رافائل واران و کریستیانو رونالدو به این تیم، شرایط تیم شان در فصل جاری بهتر گردد، حالا با ادامه این فرایند ناامیدنماینده نسبت به ادامه حضور اولگنار سولسشایر روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ دچار تردیدهایی شده اند و حتی بعضی از آنها خواستار اخراج این سرمربی نروژی هستند.

زیدان که بحث حضورش در پاری سن ژرمن هم مطرح است، در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی متوالی اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و کمتر از یک سال بعد به سانتیاگو برنابئو بازگشت و در دومین دوره مربیگری اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

منچستریونایتد در حالی در بحران به سر می برد که بازی های سختی را هم پیش رو دارد. آنها در ادامه باید با تیم های آتالانتا، لیورپول، تاتنهام، آتالانتا، منچسترسیتی، واتفورد، ویارئال، چلسی و آرسنال تقابل نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1202

به "تماس مدیران منچستریونایتد با زیدان به توصیه رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس مدیران منچستریونایتد با زیدان به توصیه رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید