پیولی: از تیمم انتظار بیشتری داشتم، گل دوم لاتزیو بسیار بحث برانگیز بود

به گزارش تور انگلیس، سرمربی تیم فوتبال میلان می گوید که در بازی شب گذشته با لاتزیو از بازیکنانش انتظار بیشتری داشته است.

پیولی: از تیمم انتظار بیشتری داشتم، گل دوم لاتزیو بسیار بحث برانگیز بود

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی وسوم سری A ایتالیا با قبول شکست 3 بر صفر در خانه لاتزیو به رده پنجم جدول رده بندی این رقابت ها سقوط کرد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: همانطور که اغلب در چنین بازی های اتفاق می افتد، حریفان ما در مقاطع سرنوشت ساز عملکرد بهتری داشته اند. ما نیمه اول بهتر بازی کردیم و موقعیت هایی هم برای به تساوی کشاندن بازی داشتیم. از تیمم انتظار بیشتری داشتم چون ما کیفیت لازم برای ارائه بازی بهتر را داریم اما پس از گل دوم آنها کارمان برای بازگشت به بازی دشوارتر شد.

وی افزود: گل دوم لاتزیو فوق العاده بحث برانگیز بود، طوری که به نظر می رسید لوکاس لیوا روی هاکان چالهان اوغلو خطا کرده اما داور حتی با وجود بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدئویی (VAR) باز روی تصمیم اولیه خود پافشاری کرد. صادقانه باید بگویم که درک نمی کنم چطور چنین خطایی روی چالهان اوغلو گرفته نشد. ما می خواهیم دوباره این صحنه را ببینیم و با بازبینی آن صحنه غیرممکن است بگویید لیوا روی چالهان اوغلو خطایی مرتکب نشده و او خودش توپ را از دست داده است.

سرمربی میلان همچنین درباره از دست دادن جایگاه دوم جدول و سقوط به رده پنجم جدول خاطرنشان کرد: ما تیمی قدرتمند هستیم و باید سریع از خود واکنش نشان دهیم چون این شکستی دردناک بود. بحث ترس نیست اما وقتی مقابل تیمی همچون لاتزیو خیلی زود در لاک دفاعی فرو بروید، در واقع به آنها اجازه داده اید که دفاع و حمله کنند. باید از این به بعد بهتر عمل کنیم تا فصل را به بهترین شکل ممکن به انتها ببریم. چون نمی خواهیم در انتها فصل ناامید شویم.

پیولی در جمع بندی صحبت هایش گفت: بازیکنان هم به مانند خود من ناراحت هستند چون این بازی مهمی بود. ما عملکرد خیلی بدی نداشتیم، اما باید بهتر کار کنیم. این شکست اوضاع را پیچیده تر کرد چون تیم های دیگر در حال حاضر خوب کار می کنند، اما ما هنوز اینجا هستیم و باید هر چه سریعتر به جهت درست بازگردیم. زلاتان (در این بازی دوباره مصدوم شد) هم این فصل بازی های زیادی را از دست داده و باید ببینیم که آیا او به بازی بعدی (بنونتو) خواهد رسید یا خیر!

میلان 66 امتیازی در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی سری A ایتالیاسیت و بالاتر از خود اینتر 79 امتیازی، آتالانتای 68 امتیازی، ناپولی 66 امتیازی و یوونتوس 66 امتیازی را می بیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1007

به "پیولی: از تیمم انتظار بیشتری داشتم، گل دوم لاتزیو بسیار بحث برانگیز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: از تیمم انتظار بیشتری داشتم، گل دوم لاتزیو بسیار بحث برانگیز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید